Gå til innhold

Jeg er et forferdelig menneske tydeligvis .


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så er de pride i byen. Det blir tog og underholdning der homofile skal hylles. Vi har gjester denne helgen og hadde planene klare. Plutselig vil gjestene gå i pridetog og vil absolutt at jeg og min mann skal være med. Vi hadde ikke så lyst til dette. Gjestene våre ble sjokkert over oss og at vi er så dømmende , forferdelige mennesker som ikke vil gå i tog. De pakket sakene sine og reiste igjen !!!? Vi dømmer ikke homofile , vi ville bare ikke gå i tog og « hylle» de. I etterkant tenker jeg at vi bare skulle ha gått for gjestene sin skyld men samtidig forundrer det meg at det ikke er lov å mene noe annet om saken. 

Anonymkode: cd70c...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så er de pride i byen. Det blir tog og underholdning der homofile skal hylles. Vi har gjester denne helgen og hadde planene klare. Plutselig vil gjestene gå i pridetog og vil absolutt at jeg og min mann skal være med. Vi hadde ikke så lyst til dette. Gjestene våre ble sjokkert over oss og at vi er så dømmende , forferdelige mennesker som ikke vil gå i tog. De pakket sakene sine og reiste igjen !!!? Vi dømmer ikke homofile , vi ville bare ikke gå i tog og « hylle» de. I etterkant tenker jeg at vi bare skulle ha gått for gjestene sin skyld men samtidig forundrer det meg at det ikke er lov å mene noe annet om saken. 

Anonymkode: cd70c...6a9

Jeg hadde heller ikke gått i pride tog. 

Anonymkode: c365b...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så er de pride i byen. Det blir tog og underholdning der homofile skal hylles. Vi har gjester denne helgen og hadde planene klare. Plutselig vil gjestene gå i pridetog og vil absolutt at jeg og min mann skal være med. Vi hadde ikke så lyst til dette. Gjestene våre ble sjokkert over oss og at vi er så dømmende , forferdelige mennesker som ikke vil gå i tog. De pakket sakene sine og reiste igjen !!!? Vi dømmer ikke homofile , vi ville bare ikke gå i tog og « hylle» de. I etterkant tenker jeg at vi bare skulle ha gått for gjestene sin skyld men samtidig forundrer det meg at det ikke er lov å mene noe annet om saken. 

Anonymkode: cd70c...6a9

Det var rart at de bare reiste pga dette,dere trenger ikke være dømmende fordi om dere ikke vil gå i tog. Jeg er helt for homofile og transer,men kunne aldri gått i det toget av psykiske årsaker. Hadde nok ikke klart det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jøss..! Her virker gjestene mest intolerante. 

Ja til mangfold - majoriteten inkludert. 

 

Anonymkode: 5aa07...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AlleGodeBrukernavnErTatt

velkommem til Norge i 2019

har advart dere om veien samfunnet er på, men ingen hører på meg

"feminismen" har gått aaaaaaaaalt for langt på mange måter

og sier du imot feministene er du ond hatful rasist sexist sjovnist nazist etc etc etc og mister jobben din eller venner som konsekvens

var en journalist i NRK som forsøkte dette, latet som han ble kritisk på facebook av å se artikler som viste at innvandrere hadde negative holdninger om bla.a homofili, men dette var rasistisk så det trumpet frykten for homofiles rettigheter, innvandrere var visst en mer beskyttet gruppe enn homofile, så han mistet sine venner hos NRK og ble kalt rasist. Heldgivis for han var det bare et eksperiment, men for mange er det virkeligheten de lever i.

https://p3.no/hva-har-skjedd-med-ludvig/

Jødehatet blomstrer opp i Norge for tiden bla.a som følge av visse innvandrergrupper som i stor grad hater jøder. Dersom du er bekymret for dette, får du bare høre at du er rasist, men å være bekymret for folk som hater jøder og hva det kan lede til i fremtiden, det spiller ingen rolle fordi innvandrere tydeligvis er mer beskyttet gruppe i "offer hierarkiet" til feministene

kvinner tjener 77 øre for samme arbeid som menn får en krone for, sier feminsitene/mediene, ikke bare er det ren løgn, men selv om vi later som at det er sant, så blir spørsmålet ok la oss si at kvinner tjener 77 øre for samme jobb, men vi vet også samtidig får de 113'000 kroner mer av staten i ytelser hver år enn menn gjør, så selv om det var sant at de tjente mindre for samme jobb, så er det mer enn justert for allerede av staten sin omfordeling fra menn til kvinner. Så hva er problemet ?

https://www.side3.no/vitenskap/kvinner-koster-staten-113000-kroner-mer-i-aret-enn-menn-4402331

Sverige er noen år foran oss, så lurer du på hvor vi ender er det bare å ta en studietur dit

Alt skal være berikende, all kritikk skal avfeies med stråmenn og hetsing, alle som ikke er enig med feminist agendaen er onde fæle folk som egentlig bør få juling. Kan ikke se at dette kan ende galt ;) 

 

Lykke til, Norge

 

Endret av AlleGodeBrukernavnErTatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde heller ikke gått. Enkelte kan ikke være riktige og trenger mye hjelp.

Anonymkode: cc8d2...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...