Gå til innhold

Pinlig problem.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har ikke vaskemaskin så jeg vasker i fellesvaskeriet. I det siste har jeg begynt å bekymre meg om ett hår kan løsne og havne i vasken til noen andre. Hva om noe skjer med disse andre? Noe kriminelle? Så finner de ett hårstrå fra meg som gir de DNA kanskje blir jeg utsatt for justismord og enormt tap av ansikt uten å ha gjort noe... 

Anonymkode: 124bc...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har også på følelsen av att jeg kan ha sagt noe avskyelig i søvne, og sovet med liten gløtt på vinduet. Kanskje noen hører og jeg blir tatt, og baksnakket? Jeg er ett hundre prosent harmløs, men jeg føler jeg skiller meg ut på en negativ måte.

Anonymkode: 124bc...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke vaskemaskin så jeg vasker i fellesvaskeriet. I det siste har jeg begynt å bekymre meg om ett hår kan løsne og havne i vasken til noen andre. Hva om noe skjer med disse andre? Noe kriminelle? Så finner de ett hårstrå fra meg som gir de DNA kanskje blir jeg utsatt for justismord og enormt tap av ansikt uten å ha gjort noe... 

Anonymkode: 124bc...52a

 

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også på følelsen av att jeg kan ha sagt noe avskyelig i søvne, og sovet med liten gløtt på vinduet. Kanskje noen hører og jeg blir tatt, og baksnakket? Jeg er ett hundre prosent harmløs, men jeg føler jeg skiller meg ut på en negativ måte.

Anonymkode: 124bc...52a

Disse innleggene hører vel heller til inne på forum for psykiatri? Disse tankene er ikke friske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke vaskemaskin så jeg vasker i fellesvaskeriet. I det siste har jeg begynt å bekymre meg om ett hår kan løsne og havne i vasken til noen andre. Hva om noe skjer med disse andre? Noe kriminelle? Så finner de ett hårstrå fra meg som gir de DNA kanskje blir jeg utsatt for justismord og enormt tap av ansikt uten å ha gjort noe...  

Anonymkode: 124bc...52a

Det er en helt umulig / fjern teori, men hvis det nå skulle skje allikevel, vil jo ingen vite at det er ditt hår. Du er sikkert ikke i politiets DNA-register, da må du være straffedømt. Så hvis noen finner håret ditt hos en kriminell, vil det bare være et "fremmed hårstrå". 

https://www.aftenposten.no/norge/i/ARqGz/Sporsmal-og-svar-om-DNA-og-politiets-DNA-register

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også på følelsen av att jeg kan ha sagt noe avskyelig i søvne, og sovet med liten gløtt på vinduet. Kanskje noen hører og jeg blir tatt, og baksnakket?

Selv når den man deler seng eller rom med, snakker i søvne, er det vanskelig å høre hva som blir sagt. Så den bekymringen kan du stryke fra lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan forstå slik engstelse.Enkelte mennesker blander seg i alt selv om de helt tydelig ikke forstår. Hvem vet om rettsapparatet er noe bedre.

Anonymkode: 3b518...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan forstå slik engstelse.Enkelte mennesker blander seg i alt selv om de helt tydelig ikke forstår. Hvem vet om rettsapparatet er noe bedre.

Anonymkode: 3b518...105

Nå må du gi deg!

Anonymkode: 25838...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan forstå slik engstelse.Enkelte mennesker blander seg i alt selv om de helt tydelig ikke forstår. Hvem vet om rettsapparatet er noe bedre.

Anonymkode: 3b518...105

Det må være usigelig trist å være så negativ innstilt til absolutt alt, slik du later til å være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan forstå slik engstelse.Enkelte mennesker blander seg i alt selv om de helt tydelig ikke forstår. Hvem vet om rettsapparatet er noe bedre.

Anonymkode: 3b518...105

Makan til sludder!

Usikker på hvilket alternativ som er verst:

1. Du tror dette selv.

2. Du skriver dette for å skremme en sannsynlig psyk person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...