AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 Skrevet 8. juni 2019 Et slags takkekort, liksom? Anonymkode: cd4b0...286 0 Siter
laban Skrevet 8. juni 2019 Skrevet 8. juni 2019 Nei, det synes jeg ikke. Psykologer er vel omtrent som andre mennesker - og da synes de det er hyggelig å få høre / vite at de har gjort noe som har vært nyttig for dem de jobber for. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 Skrevet 8. juni 2019 Det tror jeg hen vil sette stor pris på. Anonymkode: 8f7cd...94e 0 Siter
frosken Skrevet 8. juni 2019 Skrevet 8. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Et slags takkekort, liksom? Anonymkode: cd4b0...286 Nei, det er ikke teit 🙂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 Skrevet 8. juni 2019 Ok. Jeg synes det er litt skummelt, og jeg er litt feig når det gjelder å være personlig. Men denne psykologen har betydd så mye for meg, og uten hadde jeg nok ikke levd i dag. Jeg har gått ukentlig i fem år, så jeg vil liksom gi noe ekstra. Det blir litt rart å bare si ha det, og gå for siste gang. Tente å gjøre det litt mer personlig, liksom. Anonymkode: cd4b0...286 0 Siter
emilie321 Skrevet 8. juni 2019 Skrevet 8. juni 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Jeg synes det er litt skummelt, og jeg er litt feig når det gjelder å være personlig. Men denne psykologen har betydd så mye for meg, og uten hadde jeg nok ikke levd i dag. Jeg har gått ukentlig i fem år, så jeg vil liksom gi noe ekstra. Det blir litt rart å bare si ha det, og gå for siste gang. Tente å gjøre det litt mer personlig, liksom. Anonymkode: cd4b0...286 Jeg synes det er flott hvis du skriver et personlig kort til psykologen og det vil jeg tro han/hun også vil sette pris på. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 9. juni 2019 Skrevet 9. juni 2019 Nei, jeg synes det er en fin måte å si takk på uten å overdrive det. En behandler jeg hadde over tid hjalp meg enormt, og det var viktig for meg å formidle det tilbake. Vedkommende satte veldig pris på det. Blomster og et kort jeg selv hadde laget. Jeg skrev ikke all verden, men takket for et godt samarbeid og fantastisk hjelp i forhold til en god del jeg har strevd med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.