Gå til innhold

Hva har skjedd her?


Gjest Surrehuggu

Anbefalte innlegg

Gjest Surrehuggu

Plutselig så mange som har sett innleggene? Flere hundre på kort tid, når normalen er én til to-sifret? 

Har dol plutselig blitt så populært, eller er det en feil som har oppstått? 

Endret av Surrehuggu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det var rart. Vi lever jo ellers i en tid hvor alt trenger man ikke av noe.

Anonymkode: 0dcb2...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var rart. Vi lever jo ellers i en tid hvor alt trenger man ikke av noe.

Anonymkode: 0dcb2...029

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Beklager jeg var ennå inne i tankespinn fra i går. Enkelte ting er mer komplisert å finne ut av. Sliter veldig nå og hoster fælt også og har så vondt i ryggen at jeg knapt orket å gå to skritt. Er døsig men ofte ingen god søvn.

Tid er penger mer og mer for oss alle også som pasient føler jeg.

Alle vil vi vel så gjerne bli friske og kanskje slippe medisiner vi er veldig usikker på virkning av selv. Medisiner som kanskje bare sløver ned og gjør at vi ikke har kunnet og kan leve livet som vi tror andre har Hva legene har sagt til oss gjennom årene blir påstand mot påstand. Enkelt mennesker blir visst aldri knekket nok. Fra hode og tenner  til fot. .Hørte mange farter til utlandet nå fra Gardemoen. Kanskje mye  rekreasjonsreiser og tannlegebeaøk. Eller mennesker med lette til moderate plager som står i kanskje uutholdelige atbeidsrelasjoner .Eller mennesker som bare liker å reise selvsagt og ikke trenger å stå til regnskap for noen. Skulle egentlig bare mangle.

Anonymkode: 0dcb2...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis det ikke bare er at vi alle ønsker å selge vår sak i dag.

Anonymkode: 0dcb2...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørte mange farter til utlandet nå fra Gardemoen. Kanskje mye  rekreasjonsreiser og tannlegebeaøk. Eller mennesker med lette til moderate plager som står i kanskje uutholdelige atbeidsrelasjoner.

Alt trenger ikke tolkes som tegn på sykdom og nød. Det finnes fortsatt friske, stabile folk her i landet (og på forumet).

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller mennesker som bare liker å reise selvsagt og ikke trenger å stå til regnskap for noen.

Tror nok de er i flertall på Gardermoen i juni 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg mener. Det er kanskje flere som lurer på om dette er et sted hvor de kan "få solgt sitt syn på saker og ting. " Skaffe mere utbredelse for sine tanker om ting som er oppe i tiden. At man er syk er jo så lite å gjøre noe ved. 

Anonymkode: 0dcb2...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AlleGodeBrukernavnErTatt
8 timer siden, Surrehuggu skrev:

Plutselig så mange som har sett innleggene? Flere hundre på kort tid, når normalen er én til to-sifret? 

Har dol plutselig blitt så populært, eller er det en feil som har oppstått? 

sosiale medier gjør at folk blir mer psyke menneskehjernen er ikke tilpasset slikt genetisk sett siden apene ikke brukte sosiale medier ;)  så de leser her for å få råd og hjelp, bra for Egmont da 😊

Men da kan det bli en interessekonflikt, dersom egmont vil ha klikkere, men bruk av internett er helsefarlig, vil de gå for sosial benefit og fraråde bruk av internett, eller for profitt, hvem vet, den som lever får se ;) 

Endret av AlleGodeBrukernavnErTatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Disse friske og stabile. Mener du disse representerer den ene og fulle sannhet til enhver tid.?  Pussig synspunkt.

Anonymkode: 0dcb2...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Disse friske og stabile. Mener du disse representerer den ene og fulle sannhet til enhver tid.?  Pussig synspunkt.

Anonymkode: 0dcb2...029

Er det meg du spør, siden du siterer uttrykket jeg brukte? I så fall: Det mener jeg ikke, og det har jeg da heller ikke skrevet. Det jeg kommenterte, var at det ikke gir mening å tolke alt som et tegn på at folk er syke eller på annen måte i uutholdelige situasjoner. Eksempelvis skyldes ikke stor trafikk fra Gardermoen i juni hovedsakelig at mange skal utenlands for tannbehandling eller rekreasjonsopphold pga. sykdom. Dette er et faktum, ikke noe synspunkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Der er jeg enig. Så langt er det jo ikke noe spørreskjema eller som i gamle dager spørsmål om reisene formål ved passkontrollen. Samtidig med tollbehandling av barn og voksne.

Jeg tenkte mer på at det mer og mer i alle helserelaterte virksomhet er en medisin for noen og en annen for andre uvisst hvordan seleksjonskriteriene er. Det er en pussig utvikling. Er det ikke?

Anonymkode: 0dcb2...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Beklager jeg var ennå inne i tankespinn fra i går. Enkelte ting er mer komplisert å finne ut av. Sliter veldig nå og hoster fælt også og har så vondt i ryggen at jeg knapt orket å gå to skritt. Er døsig men ofte ingen god søvn.

Anonymkode: 0dcb2...029

Høres ut som du bør ta en tur til legen.?

Anonymkode: f690e...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk får veldig forskjellig tilbud om behandling i dag for mye de samme tingene. Det er et faktum og vi er ikke alle leke fornøyd med at det er slik. Myndighetene har jo innrømmet det selv på radio flere ganger.

Je prøver å koble ut og ta det  helt med ro og prøver " å komme litt ovenpå igjen" fysisk som psykisk. Unngår alt som trigger unødvendig tankespinn og blir mer og mer bevisst at tid er penger for oss alle i dag også for meg.

Vurderer ny kontakt med lege men prøver å kutte ut den bråkete radioen med innslag fra TV sendinger. Rart hvordan man " ser hva de sier på netthinnen " fremdeles selv om man ikke lenger har TV. Men jeg har også registrert at man mer og mer finner ut av nettbruk og uheldige virkninger og strømmålere og alt. Man tror man ikke har noe valg ofte. Jeg tror også at vi ofte tror om " folk flest sin adferd" kan bare være et mediaprodukt det også.  Hvorfor egentlig være slik og slik?

Anonymkode: 0dcb2...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har ikke sett det før du sier det. Folk driver med så mangt i dag. Helse er noe som angår alle.

Anonymkode: 0dcb2...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett det før du sier det. Folk driver med så mangt i dag. Helse er noe som angår alle.

Anonymkode: 0dcb2...029

Har ikke folk drevet med å mangt i alle tider? Og har ikke helse vært noe som har angått alle til alle tider?

Anonymkode: f690e...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...