Gå til innhold

tvangsinnleggelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg ble nylig tvangsinnlagt til tross for at jeg takket ja til frivilling innleggelse. Det var riktig nok et selvmordsforsøk, men jeg trodde frivillig alltid skulle prøves først. Psykiateren sa at hun ikke ville legge meg inn på frivillig paragraf fordi da kunne jeg skrive meg ut med en gang. Men er dette lov?

Anonymkode: 34e24...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men er dette lov?

Ja, hvis det er velbegrunnet. Begrunnelsen kan bla ligge i tidligere erfaring, eller at "frivilligheten" først kommer når pasienten innser at tvang blir gjennomført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg ble nylig tvangsinnlagt til tross for at jeg takket ja til frivilling innleggelse. Det var riktig nok et selvmordsforsøk, men jeg trodde frivillig alltid skulle prøves først. Psykiateren sa at hun ikke ville legge meg inn på frivillig paragraf fordi da kunne jeg skrive meg ut med en gang. Men er dette lov?

Anonymkode: 34e24...909

Ja dette skjedde med meg og. Det er fordi jeg har fra tidligere innlegelser lagt meg inn frivellig og senere stukket av for å skade meg uten at personalet vet… 

Anonymkode: 0063d...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...