Gå til innhold

Hvordan prøve å komme tilbake til " sitt gamle jeg" etter mye sykdom og motgang.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde bare sykdommen vært " over". eller avklart men alt går for nedadgående spiral på en måte. Tenker at viktig å ikke legge lista for høyt. Eller bør man rette blikket mer fremover i det ukjent. Ikke kave for det som har vært.

Anonymkode: 9c701...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bare et inntrykk jeg har men for de som trenger " det" blir det mindre og mindre tilbud om rekreasjonopphold synes jeg det virker som. Kun for de som har tid og ressurser selv privat i dag har jeg inntrykk av. Slik har det ikke alltid vært uten at samfunnet var så rikt som nå.

En forflytning av prioriteringer. Tid er penger.Mer og mer.

Anonymkode: 9c701...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selv små barn rammes blindt av Utviklingen i dag synes jeg. Et gedigent politikerstyrt eksperiment.

Anonymkode: 9c701...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selv små barn rammes blindt av Utviklingen i dag synes jeg. Et gedigent politikerstyrt eksperiment.

Anonymkode: 9c701...2ac

Hva snakker du om????

Anonymkode: 011ef...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi er så mange som ikke er bra i dag tror jeg bare. Det blir bare mer og mer sannhet i det gamle ordtaket om at " man må være frisk for å være syk". Men du forstår jo ikke hva jeg snakker om.

Anonymkode: 9c701...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er så mange som ikke er bra i dag tror jeg bare. Det blir bare mer og mer sannhet i det gamle ordtaket om at " man må være frisk for å være syk". Men du forstår jo ikke hva jeg snakker om.

Anonymkode: 9c701...2ac

Nei det gjør jeg virkelig ikke!

Anonymkode: 011ef...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...