Gå til innhold

Redd for samleie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har prøvd å ha samleie med kjæresten men det går ikke. Jeg er redd for sex og at det skal gjøre vondt! 

Kjæresten sier det går bra og at vi kan vente med det, men jeg ser at det knekker selvtilitten hannes. Vi har prøvd i et halvt år, men det er samme resultat hver gang. Han prøver og jeg blir så redd at jeg dytter han bort og da stopper han, kler på seg også blir det ingenting mer. 

Vi klarer å ha oralsex og slik men ikke samleie. Jeg er redd for sex! Redd for smerter og at det skal gjøre vondt! 

Noen som har tips til å bli kvitt den skrekken ? Jeg har ikke blitt voldtatt tidligere, har bare hørt skrekk historier fra andre om at det gjore vondt og slik. Derfor har jeg den frykten. Tørr heller ikke å bruke tampong. Prøvde å sette inn en tampong og da svimte jeg av. ;( what to do ? 

Anonymkode: a4f5d...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Mr. Kilmister

Dere bør være sikre på det begge to før dere ligger med hverandre, det er viktig. Det kan muligens være litt ubehagelig til å begynne med. Det er veldig viktig at du er våt nok, hvis ikke kan det gjøre vondt. Prøv å stikk inn en finger. Men det er ikke farlig, langt ifra. Onanerer du for eksempel? Men at du svimer av når du skal stikke inn tampong er ikke bra. Du er mer redd enn det du trenger å være. Det sitter i hodet ditt. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men du kan prate med helsesøster på skolen eller en god venninne som har litt erfaring. Du har i allfall ingenting å være redd for. Tenk på at mens du leser dette har over 4000 sex akkurat nå🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sex de første gangene kan gjøre ganske vondt (mildt sagt). Du kan øve deg alene med en dildo, men bruk godt med glidemiddel og sørg for at du er opphisset og kåt. Begynn varsomt, litt om gangen til du blir mer og mer vant til det. Helt normalt å være litt stressa :)

Anonymkode: 00bb9...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...