Gå til innhold

Datingtjeneste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som kjenner til datingtjeneste hvor man trenger å ta personlighettest og siden blir man matchet sammen med noen.  Dette hører jeg at koster 60 000,- kr. for 6 måneder.

 

Anonymkode: e3ea4...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som kjenner til datingtjeneste hvor man trenger å ta personlighettest og siden blir man matchet sammen med noen.  Dette hører jeg at koster 60 000,- kr. for 6 måneder.

 

Anonymkode: e3ea4...e2d

Høres ut som ren og skjær svindel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Lillemus skrev:

Høres ut som ren og skjær svindel. 

Det er jeg ikke sikker på, men synes likevel det er rart.  Det er en venninne av meg som har registrert seg og leter nå etter sin livsledsager.  Jeg er betenkt over dette.  Både jeg og hun har vært på datingsider på nettet.

Anonymkode: e3ea4...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg ikke sikker på, men synes likevel det er rart.  Det er en venninne av meg som har registrert seg og leter nå etter sin livsledsager.  Jeg er betenkt over dette.  Både jeg og hun har vært på datingsider på nettet.

Anonymkode: e3ea4...e2d

Hva gjør dette selskapet for 10.000,- i mnd da? Laster inn det skjemaet du har krysset av i et program som så bruker noen sekunder på å finne en som har krysset av på x antall % likt som deg? Ja, det er jo verdt 10.000,- i mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Hva gjør dette selskapet for 10.000,- i mnd da? Laster inn det skjemaet du har krysset av i et program som så bruker noen sekunder på å finne en som har krysset av på x antall % likt som deg? Ja, det er jo verdt 10.000,- i mnd...

Det vet jeg ikke, men jeg vet at denne datingtjenesten ble anbefalt av seriøse instanser.  Hvordan personlighetstester er tror jeg du vet like lite om som meg.

Anonymkode: e3ea4...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jeg ikke, men jeg vet at denne datingtjenesten ble anbefalt av seriøse instanser.  Hvordan personlighetstester er tror jeg du vet like lite om som meg.

Anonymkode: e3ea4...e2d

Hvilke "seriøse instanser" er det snakk om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som kjenner til datingtjeneste hvor man trenger å ta personlighettest og siden blir man matchet sammen med noen.  Dette hører jeg at koster 60 000,- kr. for 6 måneder.

 

Anonymkode: e3ea4...e2d

Bare lureri.

Anonymkode: 0ebf2...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Hvilke "seriøse instanser" er det snakk om?

Coach firma som er anerkjent.  Husker ikke navnet på det, men kan finne det.  Det er ikke i Trøndelag.

Anonymkode: e3ea4...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare lureri.

Anonymkode: 0ebf2...7a1

Ja vel, men jeg tenker meg å prøve.

Anonymkode: e3ea4...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja vel, men jeg tenker meg å prøve.

Anonymkode: e3ea4...e2d

Har du god råd er det bare å kjøre på.

Anonymkode: 0ebf2...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://allornothing.no/  Dette er mer seriøst enn Lillemus og anonyme på dol.

Anonymkode: e3ea4...e2d

Garantert. :) Men jeg blir alltid veeeeeldig skeptisk til firmaer som ikke opplyser om prisene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Lillemus skrev:

Garantert. :) Men jeg blir alltid veeeeeldig skeptisk til firmaer som ikke opplyser om prisene sine.

Prisene er klare hos allornothing så jeg forstår ikke hva du snakker om.

Anonymkode: e3ea4...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prisene er klare hos allornothing så jeg forstår ikke hva du snakker om.

Anonymkode: e3ea4...e2d

Jeg fant dem ikke, men jeg lette vel ikke godt nok. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Jeg fant dem ikke, men jeg lette vel ikke godt nok. :) 

Nei det tror jeg ikke, men ingen er heller pliktig å ha prisliste på nettet.  Hos sånne firmaer så skreddersys tilbudspakker og priser individuelt og det er de beste firmaene.

Anonymkode: e3ea4...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det tror jeg ikke, men ingen er heller pliktig å ha prisliste på nettet.  Hos sånne firmaer så skreddersys tilbudspakker og priser individuelt og det er de beste firmaene.

Anonymkode: e3ea4...e2d

Ja, helt sikkert.

Anonymkode: 0ebf2...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://allornothing.no/  Dette er mer seriøst enn Lillemus og anonyme på dol.

Anonymkode: e3ea4...e2d

Er det slik at denne coachen har gått god for datingtjenesten? 

Jeg ser ikke bort fra at personlighetstester og profesjonell coaching kan ha noe for seg.

Problemet er at man snevrer inn kandidatene til folk som vil betale 60 000 for dating-hjelp. Det blir en fin miks av veldig rike og veldig desperate folk. Ganske få å velge mellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Gargamel skrev:

Er det slik at denne coachen har gått god for datingtjenesten? 

Jeg ser ikke bort fra at personlighetstester og profesjonell coaching kan ha noe for seg.

Problemet er at man snevrer inn kandidatene til folk som vil betale 60 000 for dating-hjelp. Det blir en fin miks av veldig rike og veldig desperate folk. Ganske få å velge mellom. 

Jeg er enig i at  når det snevres inn til de som er villige til å betale mye for match på forhånd så er det desperate mennesker, men noen har penger og velger å bruke dem på det de føler er viktig i livet.

Anonymkode: e3ea4...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

Er det slik at denne coachen har gått god for datingtjenesten? 

Jeg ser ikke bort fra at personlighetstester og profesjonell coaching kan ha noe for seg.

Problemet er at man snevrer inn kandidatene til folk som vil betale 60 000 for dating-hjelp. Det blir en fin miks av veldig rike og veldig desperate folk. Ganske få å velge mellom. 

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i at  når det snevres inn til de som er villige til å betale mye for match på forhånd så er det desperate mennesker, men noen har penger og velger å bruke dem på det de føler er viktig i livet.

Anonymkode: e3ea4...e2d

Det trenger ikke være desperate mennesker fordi om de er villige til å betale så mye – det er litt som å betale noen for å finne hus til deg istedenfor å lese 10000 annonser og dra på 100 visninger selv. Men uansett, desperate eller ei, så vil det nok være et reelt problem i et lite land som Norge at utvalget blir litt for snevert. Da hjelper det ikke om testene er veldig mye bedre enn det som gjøres av fx sukker. Og da får man uansett ikke det man har betalt for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...