Gå til innhold

Stress


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg venter på svar når som helst som avgjør hele min fremtid.  Jeg klarer ikke det lenger, og i dag har jeg ikke stått opp.  Jeg har ikke dusjet siden lørdag.  På torsdag skal jeg dra vekk en langhelg og jeg greier ikke tanken.

Ingen kan hjelpe meg, men jeg trenger å gjøre alt jeg kan for å få ut frustrasjonen.  Jeg er kraftig irritert på dem som skal svare meg som vet hvilken situasjon jeg er i.

Anonymkode: 77906...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg venter på svar når som helst som avgjør hele min fremtid.  Jeg klarer ikke det lenger, og i dag har jeg ikke stått opp.  Jeg har ikke dusjet siden lørdag.  På torsdag skal jeg dra vekk en langhelg og jeg greier ikke tanken.

Ingen kan hjelpe meg, men jeg trenger å gjøre alt jeg kan for å få ut frustrasjonen.  Jeg er kraftig irritert på dem som skal svare meg som vet hvilken situasjon jeg er i.

Anonymkode: 77906...bae

Dreier det seg om jobb?

Anonymkode: 7ee71...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dreier det seg om jobb?

Anonymkode: 7ee71...c28

Ja, men hvis jeg ikke får jobben videre må jeg flytte tilbake hvor jeg eier en leilighet.  Flytte fra en leilighet som jeg leier.

Anonymkode: 77906...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg venter på svar når som helst som avgjør hele min fremtid.  Jeg klarer ikke det lenger, og i dag har jeg ikke stått opp.  Jeg har ikke dusjet siden lørdag.  På torsdag skal jeg dra vekk en langhelg og jeg greier ikke tanken.

Ingen kan hjelpe meg, men jeg trenger å gjøre alt jeg kan for å få ut frustrasjonen.  Jeg er kraftig irritert på dem som skal svare meg som vet hvilken situasjon jeg er i.

Anonymkode: 77906...bae

Start med å komme deg i dusjen og gå deg en lang tur. Eller hvis du ikke orker å gjøre det nå i kveld, så bestem deg for å stå opp i morgen tidlig for å gjøre det da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, frosken skrev:

Start med å komme deg i dusjen og gå deg en lang tur. Eller hvis du ikke orker å gjøre det nå i kveld, så bestem deg for å stå opp i morgen tidlig for å gjøre det da. 

Jeg planlegger å ta det i morgen, men ikke før.

Anonymkode: 77906...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg planlegger å ta det i morgen, men ikke før.

Anonymkode: 77906...bae

I morgen er en fin plan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...