Gå til innhold

Hvor vanlig er dette Kupton?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg bruker vanligvis å gå fra hypomani og rett over i depresjon, men denne gangen gikk det fra depresjon og direkte over i mani. Det har aldri hendt meg tidligere og derfor lurer jeg på hvor vanlig det er?

Anonymkode: 93694...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, kupton skrev:

Sykdommen bipolar sine veier er uransakelige. Alle varianter av forløp forekommer.

For meg er det ofte slik. Ganske "merkelig" opplevelse egentlig, å gå direkte fra depresjon over i en "rus", uten rusmidler. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kupton skrev:

Sykdommen bipolar sine veier er uransakelige. Alle varianter av forløp forekommer.

Det høres ut som et bibelord 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, franklyscarlet skrev:

Jeg vet ikke hvor vanlig det er, men jeg har opplevd det du beskriver et par ganger.

Det er kanskje sånn det kan være.

Anonymkode: 93694...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, kupton skrev:

Sykdommen bipolar sine veier er uransakelige. Alle varianter av forløp forekommer.

Takk Kupton, jeg ble overrasket over at det gikk an.

Anonymkode: 93694...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...