Gå til innhold

Overgangsalder og Østrogen


vekten66@hotmail.com

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har brukt Estalis Østrogenplaster i litt over 1 mnd. hetetoktene ble borte etter 1 uke, og det var jo kjempebra. Etter 3 uker begynte jeg å blø og blør fortsatt etter 3 uker. Syntes det er kjedelig og få sånne plager nå. Er 52 år og mistet mensen for 2 år siden. Hvor lenge skal jeg ha disse blødningene? og vil de bli borte? Er jo ikke interessert  i å ha menesen igjen når den endelig har blitt borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

Hei vekten66.   Ser at dette innlegget er gammelt. Men jeg er i samme situasjon så lurer på hvordan du løste problemet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freya08 skrev (1 time siden):

Ser at dette innlegget er gammelt.

Det ble kanskje skrevet av en som trodde man kunne få svar fra gynekolog her. Vedkommende skrev det ene innlegget og forsvant. Men du ser at brukernavnet er en hotmail-adresse, så du kan eventuelt prøve å skrive en e-post direkte dit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...