Gå til innhold

Takk for meg og takk for all Klepp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har innsett hvor ille jeg er. Jeg ødelegger bare ting som betyr mye for meg fordi jeg ikke takler enkelte ting. Jeg vil ikke være til noens belastning mer. 

Takk til alle som har hjulpet meg oppgjennom tidene. 

Anonymkode: 75f8b...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Ok. Som halvtrønder trodde jeg det skulle bli en tråd om klepp, men det var det altså ikke.

Har ikke lagt merke til at noen har vært veldig noen stor belastning, så du trenger sikkert ikke å dra noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har innsett hvor ille jeg er. Jeg ødelegger bare ting som betyr mye for meg fordi jeg ikke takler enkelte ting. Jeg vil ikke være til noens belastning mer. 

Takk til alle som har hjulpet meg oppgjennom tidene. 

Anonymkode: 75f8b...3b8

Vet jo ikke hvem du er, men jeg må si at jeg har ikke opplevd noen her inne som slitsomme. 

Hvis du har hatt noe glede av dol, så synes jeg du skal bli. Og overse dustete kommentarer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, emilie321 skrev:

Vet jo ikke hvem du er, men jeg må si at jeg har ikke opplevd noen her inne som slitsomme. 

Hvis du har hatt noe glede av dol, så synes jeg du skal bli. Og overse dustete kommentarer. 

Jeg fikk det bekreftet idag. Jeg skal og kan aldri mer vise noen mine følelser og tankeR. 

Anonymkode: 75f8b...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk det bekreftet idag. Jeg skal og kan aldri mer vise noen mine følelser og tankeR. 

Anonymkode: 75f8b...3b8

Joda, det kan du nå som tidligere. Men det er litt slitsomt med alle «avskjedsinnleggene». Kan du ikke heller skrive ordentlig om livets små og store utfordringer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har innsett hvor ille jeg er. Jeg ødelegger bare ting som betyr mye for meg fordi jeg ikke takler enkelte ting. Jeg vil ikke være til noens belastning mer. 

Takk til alle som har hjulpet meg oppgjennom tidene. 

Anonymkode: 75f8b...3b8

Sånn må ingen tenke.Vi er bare alle inne i en spesiell vanskelig tid historisk  tror jeg. Du er alltid konstruktiv, flink og hjelpsom synes jeg.😊

Anonymkode: 859c1...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har innsett hvor ille jeg er. Jeg ødelegger bare ting som betyr mye for meg fordi jeg ikke takler enkelte ting. Jeg vil ikke være til noens belastning mer. 

Takk til alle som har hjulpet meg oppgjennom tidene. 

Anonymkode: 75f8b...3b8

Du er ikke noen belastning ❤️ Og folk leser det de vil lese. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk det bekreftet idag. Jeg skal og kan aldri mer vise noen mine følelser og tankeR. 

Anonymkode: 75f8b...3b8

Men nå får du flere bekreftelser på at du er ønsket her inne, kan du ikke prøve å skrive litt her om noen tanker? Kanskje du blir overrasket over at kanskje noen andre har det likt som deg? Eller at du får støtte på noe?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...