Gå til innhold

Facebook- kommer ikke inn på kontoen


Kayia

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan jeg endrer i innstillingene, slik at jeg kan velge mellom hvorvidt FB kontakter meg via e-post eller mobil? I dag får jeg opp bare alternativet "kontakt meg via e-post", og siden jeg er registrert med en gammel e-postadresse jeg ikke lenger har tilgang til, og ikke husker (tydeligvis)  passordet, kommer jeg ikke inn på ny laptop.

Håper er at FB kan sende meg et midlertidig passord via iPhone, slik at jeg kan tilbakestille passord (OG skifte til riktig e-postadresse) på laptopen også, men dette må jeg tydeligvis åpne opp for et eller annet sted.... 

Noen som vet? <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Fionys skrev:

Tror du må gå på innstillinger og deretter mobil, men ikke 100% sikker.

Hvor på innstillinger? Finner ingenting som heter "mobil" under innstillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Case closed. Etter å ha forsøkt ca 297 ulike kombinasjoner kom jeg tilslutt inn, og har nå fått endret e-postadresse.

Fint å ha noe å bruke avspaseringsdagen til :P :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...