Gå til innhold

Trist kanskje, men sånn er det bare


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ingen kommer til å forstå at jeg ikke vil leve lenger. 

Livet er for slitsomt, rett og slett. En daglig kamp. 

Anonymkode: 31650...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen kommer til å forstå at jeg ikke vil leve lenger. 

Livet er for slitsomt, rett og slett. En daglig kamp. 

Anonymkode: 31650...fea

Jeg har selv vært der, lenge. Men ting kan snu og det kan snu for deg også. Du må bare holde ut og fortsette jobben med å få det bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er en syk tanke spesielt for en ung person med livet foran seg. Det er en veldig tøff tid for så mange i dag alt fra kassapersonellet på supermarkedet  til vaskeriet og biblioteket. Vi møter en umenneskelig politikk synes jeg hvor staten ikke trenger å følge sine egne lover engang. Jeg var ute å handlet i dag og hadde ikke vært ute på noen dager da jeg plages av infeksjon i halsen og da så jeg store forandringer på disse " hverdagsmenneskene" som har stått på i mange år og hvilke store helseproblemer vi nå har her i landet. Det går ut over kropp og sjel og overskuddet vårt  til å gledes ved livet blir mindre. Alt henger sammen. Media er jo full av triste saker og man undres hva slags liv enkelte lever. Mange mister bo evne og alt så nedbrutt blir de. Man skulle ikke ha lov til å ta bort arbeidsplasser før man hadde erstattet dem med noe annet. Hva jeg mener å si er at jeg tror veldig mange er syke nå om dagen og vi lever ikke i et vakuum vi innvirker på hverandre.

Ta en prat med fastlegen slik at han eller hun er orientert om hva du står overfor av vanskelige ting. Ofte hjelper det å få pratet med en fagperson som bryr seg og vil deg vell og prøver å forstå.

Håper de tunge tingene gir seg.😷

Anonymkode: 70e0b...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen kommer til å forstå at jeg ikke vil leve lenger. 

Livet er for slitsomt, rett og slett. En daglig kamp. 

Anonymkode: 31650...fea

Hva slags kommentarer kan være til hjelp for deg nå? Hva håper du på med å skrive innlegget ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen kommer til å forstå at jeg ikke vil leve lenger. 

Livet er for slitsomt, rett og slett. En daglig kamp. 

Anonymkode: 31650...fea

Noen ganger er livet  en kamp,men det kan lysne og komme positive ting etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, frosken skrev:

Hva slags kommentarer kan være til hjelp for deg nå? Hva håper du på med å skrive innlegget ditt?

Jeg syntes alle kommentarer jeg har fått var til hjelp, muligens bortsett fra ditt. 

Jeg skrev dette fordi jeg var depressiv og hadde seriøs lyst til å ta livet mitt, samtidig som jeg trengte en ventil.

Anfallet er over nå. Jeg løste det, som så mange ganger før, ved å gå å legge meg og sove det bort. Men livet er fremdeles vanskelig. 

Anonymkode: 31650...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes alle kommentarer jeg har fått var til hjelp, muligens bortsett fra ditt. 

Jeg skrev dette fordi jeg var depressiv og hadde seriøs lyst til å ta livet mitt, samtidig som jeg trengte en ventil.

Anfallet er over nå. Jeg løste det, som så mange ganger før, ved å gå å legge meg og sove det bort. Men livet er fremdeles vanskelig. 

Anonymkode: 31650...fea

Så fint at du fikk kommentarer som var til hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, frosken skrev:

Så fint at du fikk kommentarer som var til hjelp. 

Beklager frosken. Mener egentlig ikke å være frekk mot deg. Jeg vet jo du også bare prøver å hjelpe, selv om jeg noen ganger dessverre blir litt provosert av måten du svarer på noen ganger. 

Anonymkode: 31650...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...