Gå til innhold

Rapport fra min arbeidsdag.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Fantastisk deilig med Gjemmekontor altså. Jeg er så glad for å ha denne muligheten 😀

Jeg har senvakt i dag og i morgen og reiser på ferie lørdag. Bestemte meg for å jobbe hjemmefra for å spare litt tid, siden jeg skal pakke og gjøre litt forskjellig etter jobb. 

For det første kunne jeg sove en time lenger og jeg kunne dra rett på jobb med pysjamas på. Så her sitter/ ligger jeg med pysjamas under pleddet med bena i sofaen med laptop på fanget og multitasker så godt jeg kan 🙂

Det er litt mer kronglete å multitaske på en laptop selvfølgelig med vinduer som ligger oppå hverandre, men jeg begynner å venne meg til det også. 

Lunsjpausen ble brukt til å hive noen pølsebiter, grønnsaker og buljongterninger i ei gryte, så er det bare å koke suppa når jeg logger av .

Bare en liten rapport fra sofakroken. For en deilig arbeidsdag 👍🙂 Flere som har denne muligheten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
9 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Fantastisk deilig med Gjemmekontor altså. Jeg er så glad for å ha denne muligheten 😀

Jeg har senvakt i dag og i morgen og reiser på ferie lørdag. Bestemte meg for å jobbe hjemmefra for å spare litt tid, siden jeg skal pakke og gjøre litt forskjellig etter jobb. 

For det første kunne jeg sove en time lenger og jeg kunne dra rett på jobb med pysjamas på. Så her sitter/ ligger jeg med pysjamas under pleddet med bena i sofaen med laptop på fanget og multitasker så godt jeg kan 🙂

Det er litt mer kronglete å multitaske på en laptop selvfølgelig med vinduer som ligger oppå hverandre, men jeg begynner å venne meg til det også. 

Lunsjpausen ble brukt til å hive noen pølsebiter, grønnsaker og buljongterninger i ei gryte, så er det bare å koke suppa når jeg logger av .

Bare en liten rapport fra sofakroken. For en deilig arbeidsdag 👍🙂 Flere som har denne muligheten? 

Har fri året rundt. Ganske kjedelig.

Anonymkode: a1379...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Bare en liten rapport fra sofakroken. For en deilig arbeidsdag 👍🙂 Flere som har denne muligheten? 

Jeg kan gjøre noe av jobben hjemme og skulle gjerne gjort enda mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Fantastisk deilig med Gjemmekontor altså. Jeg er så glad for å ha denne muligheten 😀

Jeg har senvakt i dag og i morgen og reiser på ferie lørdag. Bestemte meg for å jobbe hjemmefra for å spare litt tid, siden jeg skal pakke og gjøre litt forskjellig etter jobb. 

For det første kunne jeg sove en time lenger og jeg kunne dra rett på jobb med pysjamas på. Så her sitter/ ligger jeg med pysjamas under pleddet med bena i sofaen med laptop på fanget og multitasker så godt jeg kan 🙂

Det er litt mer kronglete å multitaske på en laptop selvfølgelig med vinduer som ligger oppå hverandre, men jeg begynner å venne meg til det også. 

Lunsjpausen ble brukt til å hive noen pølsebiter, grønnsaker og buljongterninger i ei gryte, så er det bare å koke suppa når jeg logger av .

Bare en liten rapport fra sofakroken. For en deilig arbeidsdag 👍🙂 Flere som har denne muligheten? 

Har mulighet for hjemmekontor, og har det av og til, men finner det vanskelig å være like effektiv som på jobb. Det egner seg godt hvis det er ett spesielt dokument jeg skal ferdigstille eller lignende, og trenger fred og ro. Min hverdag er stort sett mer "kaotisk", med mange baller i luften og mange samtaler med kolleger; ikke så egnet hjemmefra.

 

Generelt er det litt for lett å komme på klesvask eller annet som må gjøres om man først er hjemme, for ikke å snakke om plen som må klippes om været er godt ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
13 minutter siden, Xtra skrev:

Har mulighet for hjemmekontor, og har det av og til, men finner det vanskelig å være like effektiv som på jobb. Det egner seg godt hvis det er ett spesielt dokument jeg skal ferdigstille eller lignende, og trenger fred og ro. Min hverdag er stort sett mer "kaotisk", med mange baller i luften og mange samtaler med kolleger; ikke så egnet hjemmefra.

 

Generelt er det litt for lett å komme på klesvask eller annet som må gjøres om man først er hjemme, for ikke å snakke om plen som må klippes om været er godt ;) 

Jeg er låst fast til telefonen som må besvares, så jeg får ikke gjort noe annet enn å gå på do innimellom :)

Jeg er også avhengig av å snakke med kollegaer, så sånn sett bedre å være på jobb, men bruker chat'en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

I teorien kan jeg ha hjemmekontor, men i praksis passer det nesten aldri for min del. Alltid et møte eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er renholder på sykehus og jobber 7-15 mandag til fredag. Har hele etterniddagen, kvelden og helgene fri 👍 pluss at jeg får trim med betaling - går over 10.000 skritt per dag 😃

Anonymkode: d21a5...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er renholder på sykehus og jobber 7-15 mandag til fredag. Har hele etterniddagen, kvelden og helgene fri 👍 pluss at jeg får trim med betaling - går over 10.000 skritt per dag 😃

Anonymkode: d21a5...747

Ja, det er ulempen med jobben jeg har, men er bevisst på det og trener og går mye turer .Jobben min er ikke spesiell sunn og stiv nakke har kommet for å bli. Har hatt det de siste årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ja, det er ulempen med jobben jeg har, men er bevisst på det og trener og går mye turer .Jobben min er ikke spesiell sunn og stiv nakke har kommet for å bli. Har hatt det de siste årene. 

Jeg håper du har en arbeidspult med hev og senk funksjon, slik at du får stått litt også :) 

Jeg vasker på en psykiatrisk klinikk, og mange kontor i løpet av dagen. Hører mange si det samme som deg. 

Anonymkode: d21a5...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper du har en arbeidspult med hev og senk funksjon, slik at du får stått litt også :) 

Jeg vasker på en psykiatrisk klinikk, og mange kontor i løpet av dagen. Hører mange si det samme som deg. 

Anonymkode: d21a5...747

Ja, jeg har det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Nei, jobber så å si aldri hjemmefra. Gjorde det mye i forrige jobb, men nå foretrekker jeg heller å sitte lenger på kontoret, og heller være ferdig når jeg drar hjem.

Har mulighet for hjemmekontor, men det frister lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...