Gå til innhold

Har du hatt noe middag i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men man går lenge på en god frokost ikke sant.😊

Anonymkode: bb70f...c8f

Til frokost spiser jeg kun et knekkebrød. Det holder ikke så lenge.

Anonymkode: 5fb02...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

Nei, ikke ennå. Dro rett fra jobb på kjøpesenter med dattera for å kjøpe sommertøy. Har vært en kjapp tur i kirka, og nå skal jeg prate med noen håndballforeldre. Har liten tro på at noen har laget middag til meg.... Kommer hjem litt over syv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, Lillemus skrev:

4 skiver vannmelon, 1 fersken, 1 plomme og 1 pære. :) Bare gjør et forsøk.

Blir man mett av det da?

Anonymkode: 5fb02...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt bryr jeg meg ikke med av matstell nå jeg ikke er særlig frisk men må innom nærbutikken for å hente posten og det er ofte så mye som frister såsom den dyre nykålen men så god når man er frisk😊

Anonymkode: bb70f...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir man mett av det da?

Anonymkode: 5fb02...fef

Ble mett, men det varte jo ikke så lenge da. :) Gikk oss en lang tur og gumler litt mer frukt nå etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det nesten vært litt festmiddag i dag - eneste gang denne uka hvor jeg har hatt middag med sønn (& kjæresten)! :) Så det ble svin ytrefilet surret med bacon, krydrede potetbåter stekt i ovn, og deilig salat til. Og stekt sopp og aubergine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Det ble stekte karbonader med stekt løk + nydelige nypoteter (som ble tatt opp av jorda i forgårs) 😊 Jeg var ursulten!

Nå skal vi ha et glass rødvin 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...