Gå til innhold

En merkelig hendelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Naboen som mine foreldre aldri kjente stopper meg på vei til butikken om han kan. Noe han sa fikk meg til å tenke at bildet av meg selv og min mor som jeg fikk lov av gravfersbyrået å legge ved min fars begravelse. Hvordan kan naboen ha sett det bildet. Jeg har aldri snakket om det?

Men han er ikke frisk denne naboen. Ofte full av sår og kjemper nå kamp mot kommunen tror jeg.

Må vel legge til at dette er lite sted med mye kriminalitet.

Anonymkode: 333f5...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe han sa fikk meg til å tenke at bildet av meg selv og min mor som jeg fikk lov av gravfersbyrået å legge ved min fars begravelse.

Mener du at bildet sto i minneprogrammet som ble brukt under begravelsen, eller at du la det på kisten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

La det på kisten. Ingen andre i begravelsen.Hadde heller ikke annonsert og min mor mer og mer hjelpesløs. Alt skal ha så høy hastighet i dag og hun var ikke tilmeldt noe på ordning selv om hun hadde tatt det opp med fastlegen flere ganger.

 

Alt bryr jeg meg ikke med nå som jeg ikke er særlig frisk Håper bare på litt varme i været og litt sommer kan hjelpe. Og en tur til fastlege før ferien setter inn. Kanskje jeg kunne få en antibiotikakur.

Anonymkode: 333f5...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Naboen som mine foreldre aldri kjente stopper meg på vei til butikken om han kan. Noe han sa fikk meg til å tenke at bildet av meg selv og min mor som jeg fikk lov av gravfersbyrået å legge ved min fars begravelse. Hvordan kan naboen ha sett det bildet. Jeg har aldri snakket om det?

Men han er ikke frisk denne naboen. Ofte full av sår og kjemper nå kamp mot kommunen tror jeg.

Må vel legge til at dette er lite sted med mye kriminalitet.

Anonymkode: 333f5...9b5

Hva var det naboen sa som fikk deg til å tenke på det bildet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om der er muligheter for å komme over i annet mindre utsatt miljø mener jeg uten å knekke nakken økonomisk spesielt nå man ikke er særlig frisk. Håper jo staten har noe å bidra med også for eksisterende pensjonister som alltid har forholdt seg lojalt.

Anonymkode: 333f5...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...