AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Hvor mange timer virker sobril etter inntak? Anonymkode: dc32c...6d2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Det avhenger av vekt, vane, dose og toleranse. Anonymkode: 7be4e...329 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det avhenger av vekt, vane, dose og toleranse. Anonymkode: 7be4e...329 Ja, gjør vel det. Men lurer på hvor lenge det vanligvis virker sånn generelt.. Anonymkode: dc32c...6d2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Fra 6-12 timer "vanligvis sånn generelt.." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 7 minutter siden, kupton skrev: Fra 6-12 timer "vanligvis sånn generelt.." Takk for svar. Anonymkode: dc32c...6d2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 4 til 4.5 timer er min erfaring. Anonymkode: e1b48...dd2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: 4 til 4.5 timer er min erfaring. Anonymkode: e1b48...dd2 Min erfaring også. Så var jeg som lurte på om kjøring etter ca4.5 time - hvis det er slik at hos enkelte slutter virkningenetter få timer. Noe som igjen førte til mitt spørsmål -er det lovelig å kjøre bil etter ca 5 timer hvis man ikke kjenner seg påvirket og selvfølgelig være «klar og våken» i trafikken. Anonymkode: f9f46...535 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring også. Så var jeg som lurte på om kjøring etter ca4.5 time - hvis det er slik at hos enkelte slutter virkningenetter få timer. Noe som igjen førte til mitt spørsmål -er det lovelig å kjøre bil etter ca 5 timer hvis man ikke kjenner seg påvirket og selvfølgelig være «klar og våken» i trafikken. Anonymkode: f9f46...535 Det ville nok være mange som kjørte i ruspåvirket tilstand om det bare var opp til en selv å kjenne etter om man følte seg tilstrekkelig klar og våken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring også. Så var jeg som lurte på om kjøring etter ca4.5 time - hvis det er slik at hos enkelte slutter virkningenetter få timer. Noe som igjen førte til mitt spørsmål -er det lovelig å kjøre bil etter ca 5 timer hvis man ikke kjenner seg påvirket og selvfølgelig være «klar og våken» i trafikken. Anonymkode: f9f46...535 Problemet med bilkjøring og bruk av benzo, ,er at bilførerne selv ikke opplever å ha redusert kapasitet i forhold til trafikksikker kjøring samtidig som forskning viser at de helt klart har det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 4 timer siden, frosken skrev: Problemet med bilkjøring og bruk av benzo, ,er at bilførerne selv ikke opplever å ha redusert kapasitet i forhold til trafikksikker kjøring samtidig som forskning viser at de helt klart har det. Da er jeg vel en av de som ikke kjenner meg redusert av benzo, men jeg er veldig opptatt av å ikke gjøre noe som er galt - som å kjøre ruspåvirket. Så da resulterer det i at jeg ikke tar noe, og som oftest ikke reiser ut på ting jeg kunne ønsket å delta på. Anonymkode: f9f46...535 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 https://www.justpark.com/creative/reaction-time-test/ Ta denne før og etter en dose benzo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 4 timer siden, issomethingwrong skrev: https://www.justpark.com/creative/reaction-time-test/ Ta denne før og etter en dose benzo. Litt skeptisk, vel nå har jeg ikke prøvd uten benzo - for jeg så den først nå etter jeg har tatt stilnoct for kvelden. Ser testen rangeres etter reaksjonsalderen din, første gang fikk jeg 2 år yngre enn min alder (noe jeg tolker som rimelig presist), men så måtte jeg selvfølgelig teste en gang til, og da fikk jeg 10 år yngre enn min virkelige alder. Kanskje ikke jeg reagerer helt som forventet - burde jeg ikke heller fremstått som betydelig eldre med tregere reaksjonsmønster?? Anonymkode: f9f46...535 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 15. juni 2019 Del Skrevet 15. juni 2019 13 timer siden, issomethingwrong skrev: https://www.justpark.com/creative/reaction-time-test/ Ta denne før og etter en dose benzo. Haha, fikk først 28, så 23, så «We’re not sure you’re actually a human being». Men ingen benzo, da. Skulle være artig å prøve etter litt vin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.