Gå til innhold

Kupton/ Hvor mange timer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det avhenger av vekt, vane, dose og toleranse. 

Anonymkode: 7be4e...329

Ja, gjør vel det. Men lurer på hvor lenge det vanligvis virker sånn generelt..

Anonymkode: dc32c...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, kupton skrev:

Fra 6-12 timer "vanligvis sånn generelt.."

Takk for svar.

Anonymkode: dc32c...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

4 til 4.5 timer er min erfaring. 

Anonymkode: e1b48...dd2

Min erfaring også. Så var jeg som lurte på om kjøring etter ca4.5 time - hvis det er slik at hos enkelte slutter virkningenetter få timer. Noe som igjen førte til mitt spørsmål -er det lovelig å kjøre bil etter ca 5 timer hvis man ikke kjenner seg påvirket og selvfølgelig være «klar og våken» i trafikken.

Anonymkode: f9f46...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring også. Så var jeg som lurte på om kjøring etter ca4.5 time - hvis det er slik at hos enkelte slutter virkningenetter få timer. Noe som igjen førte til mitt spørsmål -er det lovelig å kjøre bil etter ca 5 timer hvis man ikke kjenner seg påvirket og selvfølgelig være «klar og våken» i trafikken.

Anonymkode: f9f46...535

Det ville nok være mange som kjørte i ruspåvirket tilstand om det bare var opp til en selv å kjenne etter om man følte seg tilstrekkelig klar og våken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring også. Så var jeg som lurte på om kjøring etter ca4.5 time - hvis det er slik at hos enkelte slutter virkningenetter få timer. Noe som igjen førte til mitt spørsmål -er det lovelig å kjøre bil etter ca 5 timer hvis man ikke kjenner seg påvirket og selvfølgelig være «klar og våken» i trafikken.

Anonymkode: f9f46...535

Problemet med bilkjøring og bruk av benzo, ,er at bilførerne selv ikke opplever å ha redusert kapasitet i forhold til trafikksikker kjøring samtidig som forskning viser at de helt klart har det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, frosken skrev:

Problemet med bilkjøring og bruk av benzo, ,er at bilførerne selv ikke opplever å ha redusert kapasitet i forhold til trafikksikker kjøring samtidig som forskning viser at de helt klart har det. 

Da er jeg vel en av de som ikke kjenner meg redusert av benzo, men jeg er veldig opptatt av å ikke gjøre noe som er galt - som å kjøre ruspåvirket. Så da resulterer det i at jeg ikke tar noe, og som oftest ikke reiser ut på ting jeg kunne ønsket å delta på.

Anonymkode: f9f46...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, issomethingwrong skrev:

https://www.justpark.com/creative/reaction-time-test/

Ta denne før og etter en dose benzo.

Litt skeptisk, vel nå har jeg ikke prøvd uten benzo - for jeg så den først nå etter jeg har tatt stilnoct for kvelden. Ser testen rangeres etter reaksjonsalderen din, første gang fikk jeg 2 år yngre enn min alder (noe jeg tolker som rimelig presist), men så måtte jeg selvfølgelig teste en gang til, og da fikk jeg 10 år yngre enn min virkelige alder. Kanskje ikke jeg reagerer helt som forventet - burde jeg ikke heller fremstått som betydelig eldre med tregere reaksjonsmønster??

Anonymkode: f9f46...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...