Gjest elina777 Skrevet 13. juni 2019 Skrevet 13. juni 2019 Fikk smerter i armer og bein og måtte ligge og riste på dem natta gjennom. Måtte til slutt ta tramadol hver natt. Får samme bivirkning av serdolect, risperdal og zyprexa! så har måttet gå tilbake til abilify maintena. men fordi jeg er så følsom for medisiner har legen bestemt at jeg bare skulle få halv dose abilify maintena, selv om den har jeg tålt. Så nå er jeg dritdårlig i hjernen og må bare legge meg nedpå!!!! Helt uutholdelig. Har fått zyprexa jeg kan ta og det frister, helt til jeg tenker på bivirkningen og orker ikke ligge med smerter og ligge og riste på beinet hele natta. Er det ingen måte å bli bedre i hjernen? Jeg blir dritfortvila 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. juni 2019 Skrevet 13. juni 2019 1 minutt siden, elina777 skrev: Fikk smerter i armer og bein og måtte ligge og riste på dem natta gjennom. Måtte til slutt ta tramadol hver natt. Får samme bivirkning av serdolect, risperdal og zyprexa! så har måttet gå tilbake til abilify maintena. men fordi jeg er så følsom for medisiner har legen bestemt at jeg bare skulle få halv dose abilify maintena, selv om den har jeg tålt. Så nå er jeg dritdårlig i hjernen og må bare legge meg nedpå!!!! Helt uutholdelig. Har fått zyprexa jeg kan ta og det frister, helt til jeg tenker på bivirkningen og orker ikke ligge med smerter og ligge og riste på beinet hele natta. Er det ingen måte å bli bedre i hjernen? Jeg blir dritfortvila Hva med seroquel,latuda eller truxal? Så har det kommet et nytt et og nå. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 13. juni 2019 Skrevet 13. juni 2019 10 minutter siden, stjernestøv skrev: Hva med seroquel,latuda eller truxal? Så har det kommet et nytt et og nå. Seroquel og truxal tåler jeg heller ikke. Latuda har jeg ikke prøvd. Men abilify i riktig dose hadde gjort susen 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. juni 2019 Skrevet 13. juni 2019 3 minutter siden, elina777 skrev: Seroquel og truxal tåler jeg heller ikke. Latuda har jeg ikke prøvd. Men abilify i riktig dose hadde gjort susen Ok. Da må du få det i riktig dose igjen da. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 13. juni 2019 Skrevet 13. juni 2019 6 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok. Da må du få det i riktig dose igjen da. Men det er 3-4 uker til neste injeksjon og i mellomtiden har jeg det helt uutholdelig 0 Siter
ISW Skrevet 13. juni 2019 Skrevet 13. juni 2019 Det er ikke sikkert du får vondt av en liten dose Zyprexa nå, som du har fått av legen til å bruke ved behov, siden dosen AP nå er lavere og mindre potent. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.