Gå til innhold

Ang å farge håret.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Jeg har farget håret i mange år, har aldri tatt allergitest på fargen. Men det står jo på at man skal det i 48 timer? Hva skjer om man er allergisk da? Og vil man ikke få en reaksjon hvis det skal være på i 48 timer? Det er jo sterke saker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Surrehuggu

Ja, det står jo det. Men jeg har heller aldri testet det ut 48 timer i forveien. Jeg har i likhet med deg bare farget det uten å teste først. Har jo gått bra de gangene jeg har gjort det! 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
10 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Ja, det står jo det. Men jeg har heller aldri testet det ut 48 timer i forveien. Jeg har i likhet med deg bare farget det uten å teste først. Har jo gått bra de gangene jeg har gjort det! 😉

Ja det har alltid gått bra med meg også :) Har både farget og tatt permanet siden tenårene,men mener at det stoffet var mye sterkere før. Det gjorde jo vondt/svei før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri testet på den måten, men så har jeg heller aldri hatt grunn til å tro at jeg ville reagere på middelet. Og det har jeg heller aldri gjort i forbindelse med hårfarging. 

Hvis man først er allergisk er det vel bedre å få reaksjon på en liten flekk på armen enn over hele hodebunnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, morsan skrev:

Jeg har aldri testet på den måten, men så har jeg heller aldri hatt grunn til å tro at jeg ville reagere på middelet. Og det har jeg heller aldri gjort i forbindelse med hårfarging. 

Hvis man først er allergisk er det vel bedre å få reaksjon på en liten flekk på armen enn over hele hodebunnen. 

Ok. Men hvordan merker man om man er allergisk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok. Men hvordan merker man om man er allergisk? 

Jeg vil tro at disse tilfellene først og fremst innebærer kontaktallergi - utslett, kløe osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
3 minutter siden, morsan skrev:

Jeg vil tro at disse tilfellene først og fremst innebærer kontaktallergi - utslett, kløe osv. 

Ok. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...