Gå til innhold

Hypnose.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Noen her som har prøvd det?

Det har jeg lyst til å prøve. Hvordan er det? Blir man kvitt angst da? Har lyst til tidligere liv også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at dette er ganske risikabelt når man sliter med psykoser. Jeg mener jeg leste et sted at det var svært lite anbefalt da og kan forverre sykdommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg tenker at dette er ganske risikabelt når man sliter med psykoser. Jeg mener jeg leste et sted at det var svært lite anbefalt da og kan forverre sykdommen.

Virkelig? Vet om folk som har blitt kvitt angst ved å gjennoppleve traumer fra dette og tidligere liv,men kanskje det ikke gjelder meg. Hadde vært fint å kunne huske barndommen,er det flere som ikke husker barndommen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Virkelig? Vet om folk som har blitt kvitt angst ved å gjennoppleve traumer fra dette og tidligere liv,men kanskje det ikke gjelder meg. Hadde vært fint å kunne huske barndommen,er det flere som ikke husker barndommen? 

Husker da masse fra barndommen (etter 3 år).

Anonymkode: 32b3c...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Husker da masse fra barndommen (etter 3 år).

Anonymkode: 32b3c...951

Ok. Det gjør ikke jeg, vil gjerne huske det. Da må jeg nesten bli hypnotisert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Det gjør ikke jeg, vil gjerne huske det. Da må jeg nesten bli hypnotisert. 

Du burde høre på fornuft og ikke la deg hypnotisere. Med din historie er det risikosport. Du kan ende opp med alvorlig sinnsforvirring som du ikke greier å komme deg ut av igjen.

Og når det gjelder "tidligere liv" så er det bare sprøyt. Naboen min gjennomgikk slik hypnose, og hun fortalte at det bare var manipulasjon, humbug, og falske minner.

Anonymkode: 6039c...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du burde høre på fornuft og ikke la deg hypnotisere. Med din historie er det risikosport. Du kan ende opp med alvorlig sinnsforvirring som du ikke greier å komme deg ut av igjen.

Og når det gjelder "tidligere liv" så er det bare sprøyt. Naboen min gjennomgikk slik hypnose, og hun fortalte at det bare var manipulasjon, humbug, og falske minner.

Anonymkode: 6039c...b52

Psykiateren måtte jo ha godtatt det da, det er jo han som eventuelt må hypnotisere meg. Jeg tok en regresjon en gang, tilbake til 0 år men da så jeg ingenting. Det er som om det er visket bort, eller var det i det hele tatt meg? Kanskje jeg er en annen sjel enn den som vokste opp i kroppen?

Leser en bok som jeg har lest før nå,en psykiater som tar folk tilbake til tidligere liv og livet mellom livene. Han trodde heller ikke det var mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...