Gå til innhold

Agstanfall?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Tok ikke truxal og vival før nå,jeg ble bare verre og verre. Rar i hjernen og vondt i kroppen,føles som det tredje øye skal poppe ut av panna. Alt rundt meg er fjernt og det knyter seg i halsen, er dette angstanfall? Det var jo det psykiateren sa,men det føles jo som om jeg skal dø. Det har vært fint vær i dag men jeg har ikke orket å være ute. Kanalene er åpne og det var så mye lys i taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tok ikke truxal og vival før nå,jeg ble bare verre og verre. Rar i hjernen og vondt i kroppen,føles som det tredje øye skal poppe ut av panna. Alt rundt meg er fjernt og det knyter seg i halsen, er dette angstanfall? Det var jo det psykiateren sa,men det føles jo som om jeg skal dø. Det har vært fint vær i dag men jeg har ikke orket å være ute. Kanalene er åpne og det var så mye lys i taket.

Det kan være angst, men tror det er mer sannsynlig det er sykdommen din som blir verre etter at du sluttet på meds.

Anonymkode: 63208...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være angst, men tror det er mer sannsynlig det er sykdommen din som blir verre etter at du sluttet på meds.

Anonymkode: 63208...9de

Ok. Jeg klarer snart ikke mer,psykiateren skulle jo se over medisinhistorien min. Kanskje jeg trenger medisiner. For å si det sånn så respekterte han det åndelige, men jeg måtte ikke bli helt borte i det sa han. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Og jeg drikker på magnetisert vann, hun som ladet det er død. Og jeg snakket telepatisk med henne, hun sa hun døde av nyresvikt. Er redd jeg og får det nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Og jeg drikker på magnetisert vann, hun som ladet det er død. Og jeg snakket telepatisk med henne, hun sa hun døde av nyresvikt. Er redd jeg og får det nå. 

Here we go again... Fatter du ikke at det ender sånn hver eneste gang du slutter på medisiner? Hver. Eneste. Gang. At du vil deg selv så vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Here we go again... Fatter du ikke at det ender sånn hver eneste gang du slutter på medisiner? Hver. Eneste. Gang. At du vil deg selv så vondt!

Du har kanskje rett. Det er bare det at jeg vil ha kontakt med de døde, problemet mitt er at jeg blir så veldig dårlig. Både fysisk og psykisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Er det eneste som hjelper motdette ap? Skal jo ta det når jeg legger meg, får legge meg tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
28 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du har kanskje rett. Det er bare det at jeg vil ha kontakt med de døde,

Det er ikke mulig å kontakte de døde.

28 minutter siden, stjernestøv skrev:

problemet mitt er at jeg blir så veldig dårlig. Både fysisk og psykisk. 

Hva med å lære av tidligere erfaringer. Du vet fra tidligere at du bare blir dårligere og dårligere etter å ha sluttet med medsiner.

Anonymkode: 63208...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke mulig å kontakte de døde.

Hva med å lære av tidligere erfaringer. Du vet fra tidligere at du bare blir dårligere og dårligere etter å ha sluttet med medsiner.

Anonymkode: 63208...9de

Det er mulig å ha kontakt med de døde,jeg har jo det. 

Tror aldri jeg lærer noenting. Jeg tror bare ofte at jeg ikke trenger ap,at det er gift for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er mulig å ha kontakt med de døde,jeg har jo det. 

Tror aldri jeg lærer noenting. Jeg tror bare ofte at jeg ikke trenger ap,at det er gift for meg. 

Nei, du har ikke kontakt med døde. Du har en alvorlig sykdom som innebærer at du mister kontakten med virkeligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
1 time siden, stjernestøv skrev:

Det er bare det at jeg vil ha kontakt med de døde, problemet mitt er at jeg blir så veldig dårlig. Både fysisk og psykisk. 

Så du vil heller velge å ha "kontakt med de døde" fremfor å fungere bedre fysisk og mentalt? 

Hva er vitsen, om det er mulig, å ha kontakt med de døde? Hva vil du med det, hva ønsker du å oppnå? Det må jo være noe store, flotte greier når du velger dette fremfor bedre psykisk og fysisk helse. ? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Janus30 skrev:

Nei, du har ikke kontakt med døde. Du har en alvorlig sykdom som innebærer at du mister kontakten med virkeligheten. 

Jeg er dum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, Surrehuggu skrev:

Så du vil heller velge å ha "kontakt med de døde" fremfor å fungere bedre fysisk og mentalt? 

Hva er vitsen, om det er mulig, å ha kontakt med de døde? Hva vil du med det, hva ønsker du å oppnå? Det må jo være noe store, flotte greier når du velger dette fremfor bedre psykisk og fysisk helse. ? 

 

Vet ikke. Det er fint for da vet jeg at det er noe etter dette livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jeg er dum. 

Nei, du er ikke dum :) Men det var kanskje dumt gjort å slutte på medisinene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Surrehuggu skrev:

Nei, du er ikke dum :) Men det var kanskje dumt gjort å slutte på medisinene? 

Kanskje. Jeg gjør det hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Vet ikke. Det er fint for da vet jeg at det er noe etter dette livet. 

Men det vet du da evt. fra tidligere? Du trenger vel ikke å slutte på medisinene om og om igjen for å "vite" at det er noe etterpå, for den "kunnskapen" har du vel allerede på bakgrunn av tidligere erfaringer med dette? Så du kan fint "vite" at det er noe etter dette livet, og samtidig ta medisiner.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Men det vet du da evt. fra tidligere? Du trenger vel ikke å slutte på medisinene om og om igjen for å "vite" at det er noe etterpå, for den "kunnskapen" har du vel allerede på bakgrunn av tidligere erfaringer med dette? Så du kan fint "vite" at det er noe etter dette livet, og samtidig ta medisiner.

 

Ja det er jo sant, men det blir mindre virkelig når den kontakten ikke er der og når lysene er borte. Men du har jo rett i det, nå vet jeg jo det jeg vet. Det kan ingen medisiner ta fra meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg er dum. 

Du er ikke dum. Du er bare fryktelig uheldig som ble født med en alvorlig sykdom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 minutter siden, Janus30 skrev:

Du er ikke dum. Du er bare fryktelig uheldig som ble født med en alvorlig sykdom. 

Ja. Er lei nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...