Gå til innhold

Jeg har sluttet å røyke. Alle kan få nok.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det var min mors siste råd til meg da jeg trillet henne ut i kulda på sykehjemmet og samtidig  da jeg tilfeldigvis hadde plastposer tok med alle de fulle bøttene på verandaen. Alt tok jeg med hjem og avhenger på betryggende måte.

Lenge siden jeg røkte ute ifrluft men jeg vil vel oppbevare i veska på samme måte som livsnødvendige medisiner et lite "akuttberedskap."

 

Håper jeg raskt merker bedring i helsetilstanden. Føler iallefall ingen trang til å prøve andre produkt.

Alle kan vi bare få nok tror jeg.😁

 

Anonymkode: 67358...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig bra, jeg kan love deg at du vil ikke angre, om du klarer å følge opp. Både økonomi, helse og selvbilde vil bli bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen takk for hyggelige meldinger😊

Alle kan vi få nok av ting tror jeg bare. Mitt stadium var nådd og vell så det.Føler iallefall at i kveld er det alvor. Nå tåler ikke jeg så mye vektøkning med 120 kg og 160 men jeg håper jeg vil oppnå å sove noe bedre om natten enn tidligere i livet.😊

Anonymkode: 67358...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke lite vil det også bety i min økonomi. Ingen ønsker unødvendige utgifter og byrder i vår tid.😊

Anonymkode: 67358...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Stå på! Det er virkelig ikke mye å tape -) Nå er det ti år siden jeg kutta røyken, og det angrer jeg slett ikke. I starten fikk jeg litt søvnproblemer, men det ga seg etter en drøy uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler iallefall at i kveld er det alvor.

Håper du holder ut fortsatt?

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lenge siden jeg røkte ute ifrluft men jeg vil vel oppbevare i veska på samme måte som livsnødvendige medisiner et lite "akuttberedskap."

Hvis du mener at du kommer til å ha røyk i beredskap, er det nok lurt å ha den på et mye vanskeligere tilgjengelig sted enn i veska. Men lykke til uansett!

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Jeg vil ikke anbefale å ha noe røyk i huset, for det er jeg rimelig sikker på at øker kjangsen for å sprekke betydelig. Da ville jeg evt. gått over til damp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...