Gå til innhold

Hva skal du gjøre på i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tenker på å ta en tur ut å trene, ellers se en film og slappe av. 

Hva er dine planer? 

Anonymkode: 93f23...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, Lillemus skrev:

Pakke flyttelass.

Skal du flytte sammen med kjæresten? 

 

Anonymkode: 93f23...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i skogen, vasket, ryddet osv her hjemme, møte venninner i kveld. Sistnevnte kunne godt vært utsatt, kjenner jeg, men blir nok hyggelig. Vet ikke hva jeg gjør nå. Vurderte å jobbe, men satt igjen alt på jobb fredag og gidder ikke dra dit😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt trenger man ikke tror jeg. Det er søndag.😊

De fleste andre har vel fullt opp å gjøre med familie og venner i dag vil jeg tro.😊 Virkelig nyter en liten pause fra råstresset mange lever i i dag tror jeg.😊

Husker da var barn på søndager av og til ble invitert til middag dvs bare dessert som var is hos bestemoren til en sommervenninde. Hele familien satt rundt bordet og ofte en litt trykket stemning. Butikken de hadde en kjøttforretning hadde vansker med å klare seg for da var litt større sentra begynt å komme. Selv så jeg bare hvor stille det var i gatener som bsrn visste man lite om kjøpesentra. Veldig snill dame som ble tidlig enke tror jeg. Det var alltid fint vær de gangene jeg var der og venninnen var på besøk.😊

Anonymkode: 28327...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt trenger man ikke tror jeg. Det er søndag.😊

De fleste andre har vel fullt opp å gjøre med familie og venner i dag vil jeg tro.😊 Virkelig nyter en liten pause fra råstresset mange lever i i dag tror jeg.😊

Husker da var barn på søndager av og til ble invitert til middag dvs bare dessert som var is hos bestemoren til en sommervenninde. Hele familien satt rundt bordet og ofte en litt trykket stemning. Butikken de hadde en kjøttforretning hadde vansker med å klare seg for da var litt større sentra begynt å komme. Selv så jeg bare hvor stille det var i gatener som bsrn visste man lite om kjøpesentra. Veldig snill dame som ble tidlig enke tror jeg. Det var alltid fint vær de gangene jeg var der og venninnen var på besøk.😊

Anonymkode: 28327...ada

Ja enig. Viktig å slappe litt av innimellom alt som skal gjøres av jobb. 

Anonymkode: 93f23...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal du flytte sammen med kjæresten? 

 

Anonymkode: 93f23...383

Jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Vi sov lenge, hadde sein frokost, var og handlet noen småting vi hadde glemt i går. Så gikk mannen og jeg en tur i skogen,  før vi satte inn "ordne-til-selskap-giret", med rydding, vasking, baking og dekking av bord - og kl fem fyltes huset med familie for å feire sønnens bursdag.  Veldig koselig,  men deilig også når gjestene har dratt, vi har ryddet oppvask, ungdommene stakk til venner, og mannen og jeg synker ned i sofaen og ser på et naturprogram på TV.... Du verden, så gammel jeg hørtes ut nå 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Lillemus skrev:

Jepp.

Det blir spennende. En ny epoke av livet. Koselig. 

Anonymkode: 93f23...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det blir spennende. En ny epoke av livet. Koselig. 

Anonymkode: 93f23...383

Ja, det blir fint. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...