Nøttelita Skrevet 16. juni 2019 Del Skrevet 16. juni 2019 Jeg lurer på om noen her har erfaring eller vet noe om dette. Har drukket alkohol i helgen og det har ført til økt hjertebank og svetting. Fastlegen sa det ikke var farlig å kombinere, at jeg måtte prøve meg frem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 16. juni 2019 Del Skrevet 16. juni 2019 Det er ikke farlig, men du vil få mer hjertebank og høyere puls, evt. ekstraslag, av kombinasjonen av høye doser Efexor og alkohol. Du må selv gjøre vurderingen av om det er verdt det å drikke mye alkohol når dette blir konsekvensen. Jeg ville gitt meg med 2-3 halvlitere hvis jeg var deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 Del Skrevet 16. juni 2019 2 timer siden, issomethingwrong skrev: Det er ikke farlig, men du vil få mer hjertebank og høyere puls, evt. ekstraslag, av kombinasjonen av høye doser Efexor og alkohol. Du må selv gjøre vurderingen av om det er verdt det å drikke mye alkohol når dette blir konsekvensen. Jeg ville gitt meg med 2-3 halvlitere hvis jeg var deg. Hva regnes som høye doser Effexor? Anonymkode: 07eae...da3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøttelita Skrevet 16. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2019 Er ny på dette forumet her, men hvem er det som svarer? har dere noen medisinsk kompetanse ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 16. juni 2019 Del Skrevet 16. juni 2019 25 minutter siden, Nøttelita skrev: Er ny på dette forumet her, men hvem er det som svarer? har dere noen medisinsk kompetanse ? Bare Kupton har det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 Del Skrevet 16. juni 2019 1 minutt siden, issomethingwrong skrev: Bare Kupton har det. Hvordan vet du at ingen andre har det? Anonymkode: a89b7...8f0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.