Gå til innhold

Hvordan få de til å glemme den gammle meg ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har endret meg, men ingen legger merke til det. Jeg blir påmint hele tiden om hvem jeg har vært og hva jeg har gjort av dumme ting i live mitt. 

Jeg føler at dette er et kapitell av livet mitt som jeg er ferdig med, det prøver jeg å fortelle videre til de det gjelder, men de forstår ikke og tar opp gammle ting som om det har skjedd nå. Jeg har gjort meg ferdig med fortiden og nå har jeg blitt et bedre menneske, men det at andre behandler meg som om jeg var den gammle meg gjør at jeg blir trist. Jeg vil komme meg videre, men det er tydeligvis vanskelig for andre å legge bak seg gammle ting. Jeg var ikke akuratt en snill unge, men nå har jeg jo endret meg! Hvordan kan jeg få de til å slutte å ta opp gammle ting. Jeg begynner å bli lei av dette. Hjelp! 

Anonymkode: 9d3c4...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg blir påminnt hele tiden om hvordan jeg var, hva dumt jeg har gjort og hvordan jeg oppførte meg for noen år siden. Jeg ønsker virkelig å bli ferdig med dette, men det går ikke når jeg blir påmint om det hele tiden. Hva skal jeg gjøre ? Er den eneste muligheten å flytte fra denne byen ? Jeg klarer ikke å leve med alle de ryktene som går om meg av både kjente og ukjente… legger til at jeg har vært litt psykisk syk... mye av dette er grunnen til at ting har blitt slik. Jeg sliter ikke lenger, men dette henger på ryggen min :// det er det folk husker meg for! 

Anonymkode: 9d3c4...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tiden er nok stikkordet her. Med tiden glemmer folk, og hvis du fra nå av gjør en bedre figur ut av deg selv så er det den nye deg de etterhvert vil huske.

Anonymkode: ca0ee...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tiden er nok stikkordet her. Med tiden glemmer folk, og hvis du fra nå av gjør en bedre figur ut av deg selv så er det den nye deg de etterhvert vil huske.

Anonymkode: ca0ee...659

Jeg har oppført meg ordentlig i 2 år… føler at det er mere enn nok tid til at de skal legge merke til det :// lengere enn dette klarer jeg ikke å vente

Anonymkode: 9d3c4...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har oppført meg ordentlig i 2 år… føler at det er mere enn nok tid til at de skal legge merke til det :// lengere enn dette klarer jeg ikke å vente

Anonymkode: 9d3c4...ea7

Da hadde jeg flyttet vekk fra all sladder og rykter. Du greier deg fint uten det. Leave the old life behind and start a new one! 

Anonymkode: ca0ee...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde jeg flyttet vekk fra all sladder og rykter. Du greier deg fint uten det. Leave the old life behind and start a new one! 

Anonymkode: ca0ee...659

Ok. Det er kanskje det som er best for meg. Da gjør jeg det! Tuuusen takk🙏🏻

Anonymkode: 9d3c4...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...