Gå til innhold

Mensen og ppiller


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har brukt Mercilon i 12 år - er generelt sett veldig fornøyd med de og har aldri hatt noe særlig trøbbel.
Frem til her forleden dag hvor jeg fikk blødninger 3 dager før jeg skulle starte på sukkerpillene.
(Dette er ikke unormalt da jeg ofte "hopper over" mensen i tre mnd og deretter har en mens periode osv.)
Uansett så fortsatte jeg på ppillene som vanlig og startet deretter på sukkerpillene for å ha en ukes mensperiode for denne gang.

Problemet er at når jeg startet på vanlige ppiller igjen har jeg fortsatt kraftig mens og tidvis vondt i magen/menssmerter.
Dette har aldri skjedd meg før og jeg er nå på 5 ppillen på brettet med fortsatt kraftig menstruasjon. 

Vanligvis ville mensen ha avtatt i løpet av de første 2 dagene på ppiller og vært borte innen nå. 
Jeg kan også legge til at jeg tar de regelmessig og glemmer så godt som aldri en ppille, dette tilhører sjeldenheten. 

Noen som kan hjelpe en engstelig sjel med å gi en liten oppklaring? 

Anonymkode: f7891...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Når du har brukt pillene såpass lenge tuen at det har vært noe særlig krøll med dem, og det plutselig blir annerledes, kunne du kanskje tatt en prat med fastlegen og hørt om du burde endre p-piller eller ta en GU for å sjekke at alt er OK? Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, påskelilje skrev:

Når du har brukt pillene såpass lenge tuen at det har vært noe særlig krøll med dem, og det plutselig blir annerledes, kunne du kanskje tatt en prat med fastlegen og hørt om du burde endre p-piller eller ta en GU for å sjekke at alt er OK? Hvor gammel er du?

Jeg er 27 år og har vært jevnt hos gynekolog fra året jeg hadde samleie første gang. 
Tok celleprøver i fjor - disse var bra. 

Ettersom jeg har vært fornøyd så lenge hadde jeg håpet å slippe og bytte, men om det er de som har skyld i denne evigvarende menstruasjonen så gjør jeg det gjerne.. Begynner å bli ganske så lei nå..  

Anonymkode: f7891...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...