Gå til innhold

Lamictal bivirkninger noen?


tiny88

Anbefalte innlegg

Har trappet opp til 250 mg, jeg har blitt mye mer stabil og det føles endelig levelig ut, men jeg har blitt veldig lyssky å det kjennes ut som ansiktet og munnen min tørker ut, veldig ubehagelig samtidig som att jeg våkner flere ganger på natten merd søvnparalyse. Noen som kjenner seg igjen? Synd att det skal være slike bivirkninger da den ellers funker fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, tiny88 skrev:

Har trappet opp til 250 mg, jeg har blitt mye mer stabil og det føles endelig levelig ut, men jeg har blitt veldig lyssky å det kjennes ut som ansiktet og munnen min tørker ut, veldig ubehagelig samtidig som att jeg våkner flere ganger på natten merd søvnparalyse. Noen som kjenner seg igjen? Synd att det skal være slike bivirkninger da den ellers funker fint.

Ikke hatt slike bivirkninger. Søvnparalyser har jeg hatt siden tenårene, mindre når jeg er på SSRI/Venlafaxin. Ingen forskjell med eller uten Lamictal. Men nå har jeg ikke kommet så langt opp u serumkonsentrasjon (spent på om jeg noensinne gjør det)

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...