Gå til innhold

skjønn liten flue er hekta på å "kysse" meg i leppa


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

det kiler og det får meg til å slappe av. hvorfor "kysser" fluer med den greia si sån ofte på lippa mi?

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blomsterfluen

det mest rare var, at når jeg prøvde å slippe den ut ved å lukke opp terrassen mens den satt på meg, da bare fløy den inn igjen.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenk på hvor den flua har vært? Tenk om den har vært i en utedass, eller på en hundebæsj.... Nei, fluer er ikke mye søte.

Anonymkode: fa6ca...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenk på hvor den flua har vært? Tenk om den har vært i en utedass, eller på en hundebæsj.... Nei, fluer er ikke mye søte.

Anonymkode: fa6ca...f05

jo det er de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sikkert en liten sjel som er innestengt i en fluekropp som har foelska seg😉

Anonymkode: b7b2e...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert en liten sjel som er innestengt i en fluekropp som har foelska seg😉

Anonymkode: b7b2e...9d5

Jeg blir paranoid av fluer i dusjen, tenker det er en sjel der inne som ser på meg ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg blir paranoid av fluer i dusjen, tenker det er en sjel der inne som ser på meg ;) 

😂 Ja man vet jo aldri!

Anonymkode: b7b2e...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte fluer bør bare passe seg selv og sitt synes jeg.

Anonymkode: 88d13...e12

De bør holde seg ute, ikke komme inn. Men de liker seg visst godt inne :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg blir paranoid av fluer i dusjen, tenker det er en sjel der inne som ser på meg ;) 

mamma sier om sånne insekter som er hekta på å gå på meg, at kanskje det er min avdøde pappa eller avdøde mormor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
8 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

mamma sier om sånne insekter som er hekta på å gå på meg, at kanskje det er min avdøde pappa eller avdøde mormor.

Ja man vet aldri. En gang vi var på hyttatil mine foreldre kom det plutselig hundrevis av sommerfugler, det var bror min som var der tror jeg og han er død. Et tegn han viste oss ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja man vet aldri. En gang vi var på hyttatil mine foreldre kom det plutselig hundrevis av sommerfugler, det var bror min som var der tror jeg og han er død. Et tegn han viste oss ❤️ 

så vakkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert en liten sjel som er innestengt i en fluekropp som har foelska seg😉

Anonymkode: b7b2e...9d5

Daaakars, da. Tenk å være en sjel som er innestengt i en fluekropp, da. Det må jo være mye verre enn å være en kjønnsforvirra sjel som er født i feil menneskekropp. Tenk hvis det var motsatt da, at jeg følte meg som en flue født i en menneskekropp. Hva skulle ha stått i passet mitt, da? Og så kommer spørsmålet om hvilken type kjønn jeg føler meg som ved å være flue. Hunnflue, eller hanflue? Hmmm.. Og hvis jeg følte meg som en hunnflue, kunne jeg ha sittet på veggen på herretoalettet da, og sett på penisene til alle som går inn for å tisse? 😁

Anonymkode: 8515e...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
11 timer siden, Blomsterfluen skrev:

mamma sier om sånne insekter som er hekta på å gå på meg, at kanskje det er min avdøde pappa eller avdøde mormor.

Hva galt har de gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Daaakars, da. Tenk å være en sjel som er innestengt i en fluekropp, da. Det må jo være mye verre enn å være en kjønnsforvirra sjel som er født i feil menneskekropp. Tenk hvis det var motsatt da, at jeg følte meg som en flue født i en menneskekropp. Hva skulle ha stått i passet mitt, da? Og så kommer spørsmålet om hvilken type kjønn jeg føler meg som ved å være flue. Hunnflue, eller hanflue? Hmmm.. Og hvis jeg følte meg som en hunnflue, kunne jeg ha sittet på veggen på herretoalettet da, og sett på penisene til alle som går inn for å tisse? 😁

Anonymkode: 8515e...b94

Nei. Bare hvis du følte deg som hannflue. Ellers er det perverst.

Anonymkode: a6756...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Blomsterfluen skrev:

mamma sier om sånne insekter som er hekta på å gå på meg, at kanskje det er min avdøde pappa eller avdøde mormor.

Da tar mamma feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...