Gå til innhold

Er det bare bipolare her inne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

som enten er i mani, har vært i mani, eller er bekymra for om dei snart får mani? Synes annekvar innlegg handlar om det. 

Men tror eg sjølv også får det nå for eg er økande irritabel og synes alt går så treigt. 

Anonymkode: 45ade...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

yellow ledbetter

Jeg er heller ikke bipolar. Har ADHD, asperger og diverse greier som gjerne følger med; angst og søvnproblemer etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei har Asperger.

Men skriver ikke mye fordi jeg har ikke noe å skrive om.

Er vel mer "fart og spenning" i bipolares liv mistenker jeg

Anonymkode: db50b...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Jeg har jo bp, men har vært her siden DOL ble lansert på midten av nittitallet. Nesten ti år før jeg fikk diagnosen. Imidlertid skal det nok sies at jeg har hatt den siden da.

Sannsynligvis var det to hovedgrunner til at jeg registrerte meg. 1. Den sosiale biten, og 2. For å søke kunnskap igjennom legesvar  og folks erfaringer. I "gamle dager" var det mye mer futt her inne, og tilgang på gratis svartjenester innen flere medisinske spesialfelt.      

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
På 17.6.2019 den 21.24, AnonymBruker skrev:

som enten er i mani, har vært i mani, eller er bekymra for om dei snart får mani? Synes annekvar innlegg handlar om det. 

Men tror eg sjølv også får det nå for eg er økande irritabel og synes alt går så treigt. 

Anonymkode: 45ade...cb6

jeg er ikke bipolar, og heller ikke psykisk syk. jeg er bare autistisk og da er jeg gjerne litt missforstått til å være psykisk syk, når jeg tenker på litt annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...