Gå til innhold

Kløe og endret utseende i underlivet


Telila

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg begynte å få kløe i underlivet natt til i dag og det har bare fortsatt i dag. Jeg valgte å gå på do og ta et speil for å undersøke underlivet. Da la jeg merke til at den så litt annerledes ut. De indre kjønnsleppene mine har blitt krøllete på en måte. Har ikke hatt det sånn før. Det ser nesten ut som underlivet mitt har «gått ut på dato» om jeg kan si det sånn. Har også hatt veldig rar mensen/blødninger de to siste månedene. Graviditet er utelukket da jeg har tatt tester hjemme og også vært hos legen og sjekket. Kan dette ha en sammenheng med blødningene? Skal til gynekolog på torsdag, bare lurer veldig på hva det kan være. Søkte på nettet og fant noe som heter lichen sclerosus. Veldig skummelt om det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...