Gå til innhold

Topimax overspising - bivirkninger medisin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Startet på topimax for to uker siden mot overspising. Er oppe i 50 MG kveld. Sliter med svimmelhet og uvelhet på formiddagen, og noe feberfrysning. Hvor lang tid tar det før det går over ? Humøret er stabilt, og matinntaket er veldig stabilt. 

Anonymkode: be851...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ‎18‎.‎06‎.‎2019 den 12.18, AnonymBruker skrev:

Hei. Startet på topimax for to uker siden mot overspising. Er oppe i 50 MG kveld. Sliter med svimmelhet og uvelhet på formiddagen, og noe feberfrysning. Hvor lang tid tar det før det går over ? Humøret er stabilt, og matinntaket er veldig stabilt. 

Anonymkode: be851...c0a

 

Jeg tror jeg gikk på Topimax i 5-6 uker før de første bivirkningene ga seg. For meg var det uttalt søvnvansker selv om jeg gikk på Truxal og Zyprexa. Men jeg tar ikke Topimax mot overspising, men mot epilepsi i tillegg til at den har positiv effekt på mine mareritt og andre PTSD-symptomer som irritasjon/sinne. Opplever også et veldig jevnt humør på Topimax.

Jeg var til nevrolog for noen dager siden og han kunne fortelle at prikking i fingre var en vanlig bivirkning som mange pasienter opplever. Det kan jeg kjenne meg veldig godt igjen i. Det samme med språkuttrykksproblemer som jeg først har tolket som fokale epilepsianfall. Snodig medisin...

Endret av Eva Sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...