Gå til innhold

Tror dere leger og helsepersonell oftere enn andre er rusmisbrukere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Selv har jeg nok med medisiner jeg kanskje aldri skulle hatt så de får ha styggedommen sin i fred for meg i såfall ,men jeg tror det er overhyppighet i miljøet og det er rekrutterings nettverk til utsatte grupper. Ofte springer sånne allianser ut fra vgs miljøer tror jeg og noen sportsmiljø.

Anonymkode: 6ab96...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har kun eget liv og egen erfaring som bevis for hva jeg også forstår er sterke påstander men jeg kan vanskelig se at det henger sammen på annen måte. Det betyr ikke at jeg ikke mener av hele møtt hjerte at alle som ruser seg trenger og har fortjent riktig hjelp på egne premisser. Tvert imot.

Anonymkode: 6ab96...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv har jeg nok med medisiner jeg kanskje aldri skulle hatt så de får ha styggedommen sin i fred for meg i såfall ,men jeg tror det er overhyppighet i miljøet og det er rekrutterings nettverk til utsatte grupper. Ofte springer sånne allianser ut fra vgs miljøer tror jeg og noen sportsmiljø.

Anonymkode: 6ab96...20f

Hvem vet.

Anonymkode: ac176...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...