Gå til innhold

Endelig samboer!


Lillemus

Anbefalte innlegg

Da, mine venner her inne, er jeg endelig samboer! Etter 14 år 1 måned og 14 dager har vi samme adresse fra og med i dag! :D Burde nesten hengt ut flagget! Foreløbig er det rimelig kaotisk med flyttelass og greier, men i løpet av helga og neste uke så er vi forhåpentligvis godt i rute til vi går ut i ferie. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer, det må være en veldig fin følelse å være i mål etter så mange års tålmodighet :) Ønsker dere en fin sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Så deilig! Dere har virkelig vært tålmodige!

Og tenk - vi har fulgt dere alle disse årene - og det er virkelig imponerende hvordan du har klart å holde kjernefamilien sammen inkludert din nye kjæreste og eksens nye!

Ønsker dere alt god for resten av livet - i samme hus :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, påskelilje skrev:

Så deilig! Dere har virkelig vært tålmodige!

Og tenk - vi har fulgt dere alle disse årene - og det er virkelig imponerende hvordan du har klart å holde kjernefamilien sammen inkludert din nye kjæreste og eksens nye!

Ønsker dere alt god for resten av livet - i samme hus :wub:

Jeg tror faktisk at det at vi har vært særboere har berget forholdet - det er ikke bare-bare å bo sammen med andre sine barn. Jeg har tenkt sånn at når jeg har hatt ungene hos meg så har de hatt med 100% og når jeg har vært hos kjæresten så har jeg kunnet være kjæreste og partner 100%. Nå har vi vært mye sammen i feriene alle fire altså, men ikke i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Jeg tror faktisk at det at vi har vært særboere har berget forholdet - det er ikke bare-bare å bo sammen med andre sine barn. Jeg har tenkt sånn at når jeg har hatt ungene hos meg så har de hatt med 100% og når jeg har vært hos kjæresten så har jeg kunnet være kjæreste og partner 100%. Nå har vi vært mye sammen i feriene alle fire altså, men ikke i hverdagen.

Jeg tror mange burde tenke som dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 timer siden, Lillemus skrev:

Da, mine venner her inne, er jeg endelig samboer! Etter 14 år 1 måned og 14 dager har vi samme adresse fra og med i dag! :D Burde nesten hengt ut flagget! Foreløbig er det rimelig kaotisk med flyttelass og greier, men i løpet av helga og neste uke så er vi forhåpentligvis godt i rute til vi går ut i ferie. :) 

Det var kjekt å høre, nå må dere kose dere sammen ❤️ 

Gratulerer ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra!  Gratulerer så mye Lillemus 🙂

Jeg er jo i samme situasjon som deg, av de samme grunnene. Du er mitt særboer-forbilde.
Vi er i vårt 11 år som særboere nå, og gleder oss til å flytte sammen om tre års tid.  

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...