Gå til innhold

Pranolol


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Tar seroquel før jeg legger meg og får rsk puls,er det farlig? Jeg skal kanskje ta seroquel om dagen også, får se hva psykiateren sier. Men siden det er en medisin man får høy puls av burde jeg ta pranolol? Er det farlig å ta det? Fikk det sist jeg var innlagt og hadde høy puls,men det stod man skulle ikke ta det om man hadde hjertetrøbbel. Hvordan kan man vite at man ikke har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, stjernestøv skrev:

Tar seroquel før jeg legger meg og får rsk puls,er det farlig? Jeg skal kanskje ta seroquel om dagen også, får se hva psykiateren sier. Men siden det er en medisin man får høy puls av burde jeg ta pranolol? Er det farlig å ta det? Fikk det sist jeg var innlagt og hadde høy puls,men det stod man skulle ikke ta det om man hadde hjertetrøbbel. Hvordan kan man vite at man ikke har det?

Dette er fine spørsmål å stille til psykiateren:-) Fortell om erfaringen fra siste innleggelse og hør hva han sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
13 minutter siden, frosken skrev:

Dette er fine spørsmål å stille til psykiateren:-) Fortell om erfaringen fra siste innleggelse og hør hva han sier. 

Ok, skal gjøre det. Han skal jo ringe meg,bare det ikke blir når jeg sover. Men kan jo kanskje ringe opp igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Men nå har jeg ombestemt meg, kommer ikke til å ta seroquel om dagen. Og jeg liker ikke at de kaller evnene mine for symptomer. Men må si denne psykiateren ser annerledes på meg enn den faste, det er hyggelig da ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
På 20.6.2019 den 16.07, stjernestøv skrev:

Tar seroquel før jeg legger meg og får rsk puls,er det farlig? Jeg skal kanskje ta seroquel om dagen også, får se hva psykiateren sier. Men siden det er en medisin man får høy puls av burde jeg ta pranolol? Er det farlig å ta det? Fikk det sist jeg var innlagt og hadde høy puls,men det stod man skulle ikke ta det om man hadde hjertetrøbbel. Hvordan kan man vite at man ikke har det?

man kan ta ekg om man er usikker på om man har hjertetrøbbel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
20 timer siden, Blomsterfluen skrev:

man kan ta ekg om man er usikker på om man har hjertetrøbbel.

Ja det kan jeg jo be om. Var så redd i går når jeg la meg, høy puls. Trodde ikke jeg skulle overleve natten! Nå er jeg lettet over en koselig dag, var og besøkte mitt barnebarn. Det var bare så supert :) Nå er jeg helt gåen, men det var verdt det ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...