Gå til innhold

Endelig over :-)


emilie321

Anbefalte innlegg

Da er jeg ferdig operert for denne gang. Nå skal jeg ta det med ro, samt forsiktig opptrening. Ser virkelig fram til jeg kan begynne å øke treningen og å komme i form igjen. Nå er det opp til meg hvor vellykket dette skal bli, bl.a  en del jeg ikke kan gjøre de 3 neste månedene. Samtidig blir det en tilfredstillelse å se hvordan det kommer til å gå framover.

Gleder meg virkelig til å komme skikkelig igang igjen. Kanskje psyken blir bedre også 🙂

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, emilie321 skrev:

Da er jeg ferdig operert for denne gang. Nå skal jeg ta det med ro, samt forsiktig opptrening. Ser virkelig fram til jeg kan begynne å øke treningen og å komme i form igjen. Nå er det opp til meg hvor vellykket dette skal bli, bl.a  en del jeg ikke kan gjøre de 3 neste månedene. Samtidig blir det en tilfredstillelse å se hvordan det kommer til å gå framover.

Gleder meg virkelig til å komme skikkelig igang igjen. Kanskje psyken blir bedre også 🙂

 

 

God bedring:-) 

Synes for øvrig det er flott at du er opptatt av hva du selv kan gjøre, men alt er ikke "opp til deg" når det gjelder utfallet av slike operasjoner. Du  må ikke begynne å ta ansvar for mer enn det du selv kan påvirke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, frosken skrev:

God bedring:-) 

Synes for øvrig det er flott at du er opptatt av hva du selv kan gjøre, men alt er ikke "opp til deg" når det gjelder utfallet av slike operasjoner. Du  må ikke begynne å ta ansvar for mer enn det du selv kan påvirke:-)

Tusen takk:-) 

Nei, ikke alt, men hvis jeg ikke er forsiktig og heller ikke trener, så blir ikke resultatet så bra. Jeg skal prøve og ikke ta mer ansvar enn det jeg selv kan påvirke.  Takk for påminnelsen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, emilie321 skrev:

Tusen takk:-) 

Nei, ikke alt, men hvis jeg ikke er forsiktig og heller ikke trener, så blir ikke resultatet så bra. Jeg skal prøve og ikke ta mer ansvar enn det jeg selv kan påvirke.  Takk for påminnelsen:-)

Moren min fikk to hofteproteser for 30 (!) år siden og hun har vært smertefri, med god gangfunksjon, siden. Den gangen kunne folk velge å være noen uker på opptreningssenter for å få trene blant annet i varmtvannsbasseng, samtidig som de fikk hjelp til å ikke overbelaste. Tror ikke det er så vanlig lenger, men oppskriften for henne var nettopp å ikke overbelaste samtidig som hun gjorde de øvelsene hun hadde fått beskjed om. 

Dette kommer sannsynligvis til å bli veldig bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
29 minutter siden, emilie321 skrev:

Da er jeg ferdig operert for denne gang. Nå skal jeg ta det med ro, samt forsiktig opptrening. Ser virkelig fram til jeg kan begynne å øke treningen og å komme i form igjen. Nå er det opp til meg hvor vellykket dette skal bli, bl.a  en del jeg ikke kan gjøre de 3 neste månedene. Samtidig blir det en tilfredstillelse å se hvordan det kommer til å gå framover.

Gleder meg virkelig til å komme skikkelig igang igjen. Kanskje psyken blir bedre også 🙂

 

 

Godt du er ferdig operert og kan begynne på rekonvalens (er det ikke det det heter?)

Ønsker deg masse lykke til ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, frosken skrev:

Moren min fikk to hofteproteser for 30 (!) år siden og hun har vært smertefri, med god gangfunksjon, siden. Den gangen kunne folk velge å være noen uker på opptreningssenter for å få trene blant annet i varmtvannsbasseng, samtidig som de fikk hjelp til å ikke overbelaste. Tror ikke det er så vanlig lenger, men oppskriften for henne var nettopp å ikke overbelaste samtidig som hun gjorde de øvelsene hun hadde fått beskjed om. 

Dette kommer sannsynligvis til å bli veldig bra:-)

Ja, regner med at det går bra. Skal være en lydig pasient , så jeg skal følge de rådene jeg får:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Godt du er ferdig operert og kan begynne på rekonvalens (er det ikke det det heter?)

Ønsker deg masse lykke til ❤️ 

Tusen takk, stjernestøv 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, emilie321 skrev:

Ja, regner med at det går bra. Skal være en lydig pasient , så jeg skal følge de rådene jeg får:-)

Vel overstått og lykke til i tiden som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...