Gå til innhold

1 dag igjen å leve…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis du får beskjed om at du bare har 1 dag igjen å leve, hva ville du gjort den ene dagen og ville du ha informert dine nærmeste om at du kommer til å dø eller hadde du lagt deg i sengen og bare sovnet stille inn ? 

 

Nå er ikke dette en reel problemstilling for meg, men jeg lurer bare på hva folk hær hadde gjort 🤔

Jeg tror jeg hadde lagt ifra meg tlf og tillbringt tid sammen med familien min... Hadde nok vært på tivoli og på slutten av kvelden så hadde jeg nok  lagt meg ute i naturen og sett på himmelen og trærne for den aller siste gangen. 

 

Hva med deg, hva hadde du gjort ?

Anonymkode: 67455...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Alt er ikke bare å bli syke. Jeg hadde nok hatt nok med å være syk og prøve å bli frisk tenker jeg. Det er jo et mirakel at solen står opp hver dag so hvorfor ikke skulle et mirakel skje meg. Ingenting er en selvfølge.

Anonymkode: dfe46...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sannsynligvis hadde jeg blitt vettskremt og bedt mine nærmeste bli sammen med meg den dagen.  Utover det aner jeg ikke hva jeg hadde gjort.

Anonymkode: 555af...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du får beskjed om at du bare har 1 dag igjen å leve, hva ville du gjort den ene dagen og ville du ha informert dine nærmeste om at du kommer til å dø eller hadde du lagt deg i sengen og bare sovnet stille inn ? 

 

Nå er ikke dette en reel problemstilling for meg, men jeg lurer bare på hva folk hær hadde gjort 🤔

Jeg tror jeg hadde lagt ifra meg tlf og tillbringt tid sammen med familien min... Hadde nok vært på tivoli og på slutten av kvelden så hadde jeg nok  lagt meg ute i naturen og sett på himmelen og trærne for den aller siste gangen. 

 

Hva med deg, hva hadde du gjort ?

Anonymkode: 67455...b05

jeg hadde lagt meg i en blomstereng og dødd imens idet jeg hørte på løvsangeren og svarttrostens synging og mens blomsterfluer kilte meg i fjeset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sannsynligvis hadde jeg blitt vettskremt og bedt mine nærmeste bli sammen med meg den dagen.  Utover det aner jeg ikke hva jeg hadde gjort.

Anonymkode: 555af...deb

Samme her. 

Anonymkode: 464b8...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan vei te så sikkert at det nå var slutten. Enkelte driver bare med ren fusk og bedrag i dette helsevesenet.

Anonymkode: dfe46...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...