Gå til innhold

Valgdagsvind? Kommunevalgdagsmåling.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Alle de politiske partiene er jo stort sett samstemte om de store trekkene i politikken men aldri før tror jeg folk flest har vært så lite ening i de store trekkene i politikken. Jeg tror det vil medføre et valgresultat litt smurt ut over alle mulige valgalternativer som gis ved valget. Aldri før har vel sekterismen stått sterkere eller kom den med økt innvandring. Utbrytergrupperinger i alle parti ofte sterkere enn moderpartiet eller bevegelsen. Hva tror dere .Er det politiske landskap i endring? Protestvalg mot regjeringtrette og en  opposisjon som har mistet gløden? Men vil det bli mulig å fatte gyldige vedtak også etter valget gitt at de store ikke innfrir.?

Hva tror dere?

Anonymkode: 48e82...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg mener ikke at jeg tror det kommer til å høres bønnerop fra valgavlukkene og medbrakte penner til kummulering men " vi kan alle bli syke" om dere skjønner hva jeg mener. Alt kan bli annerledes så sprikende og splittet som debatten tyder på i mange media men partipisking kommer kanskje inn i bildet i sluttspurten. Men flere av de små partiene er jo aktive i meningsytringer osv så de er kanskje klar for mer ansvar om det skulle komme. Det blir veldig spennende ihvertfall hvordan de skal få til alt. Man blir jo engstelig for hvem som skal betale prisen for alt.

Men dere har kanskje ingen tvil i deres sjel. Valget er klart.?

Anonymkode: 48e82...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener ikke at jeg tror det kommer til å høres bønnerop fra valgavlukkene og medbrakte penner til kummulering men " vi kan alle bli syke" om dere skjønner hva jeg mener. Alt kan bli annerledes så sprikende og splittet som debatten tyder på i mange media men partipisking kommer kanskje inn i bildet i sluttspurten. Men flere av de små partiene er jo aktive i meningsytringer osv så de er kanskje klar for mer ansvar om det skulle komme. Det blir veldig spennende ihvertfall hvordan de skal få til alt. Man blir jo engstelig for hvem som skal betale prisen for alt.

Men dere har kanskje ingen tvil i deres sjel. Valget er klart.?

Anonymkode: 48e82...e4b

Kommunevalget er helt uinteressant. Jeg bryr meg ikkke.

Anonymkode: 6977f...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener ikke at jeg tror det kommer til å høres bønnerop fra valgavlukkene og medbrakte penner til kummulering men " vi kan alle bli syke" om dere skjønner hva jeg mener.

Anonymkode: 48e82...e4b

Nei, jeg skjønner ikke hva du mener, kan du forklare tydeligere?

Og det er absolutt lov til å bruke sin egen penn ved valget. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk har det ikke likt. Jeg tror kanskje valgutfallet kan bli veldig annerledes enn tidligere år med mye tap av stemmer fra de store partiene til de små og undrer litt om hvordan det vil gå når hverdagen melder seg og saker som SFO og eldreomsorg og arbeidsplasser og viderrutviklingsplaner kommer opp. Om man tolker mange ytringer i media rett da. Ikke det at det har vært så bra tidligere år altså.

Anonymkode: 48e82...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bare undres jeg. Hvordan alt vil gå. Kanskje fortreffelig bra allerede?

Anonymkode: 48e82...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare undres jeg. Hvordan alt vil gå. Kanskje fortreffelig bra allerede?

Anonymkode: 48e82...e4b

Det går seg nok til. Det pleier å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg tror er at vi får omtrent det samme, uansett hva vi stemmer på, og hvis jeg stemmer er det av prinsipielle årsaker, f.eks. en hjertesak som står meg nær. Men de fleste partiene har noe som krasjer veldig med det jeg står for her i verden, og da blir det vanskelig å stemme på dem likevel.

Det finnes ikke 1 parti jeg kan si meg nogenlunde enig med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enkelte politikere må jo legge inn årene til høsten. Selv de kan vel ìkke vente at alle blir valgt inn. Blir spennende å se hvem som bare må legge inn årene kanskje for godt eller ihvertfall for denne valgomgang. Men jeg tror faktisk på flere småparti at de har bærekraft i seg.Spenning til siste målstrek tror jeg.😊

Anonymkode: 48e82...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...