Kvitr Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Slitt med angst 1 ukes tid igjen nå. Ringte legevakten i går kveld fordi jeg fikk et kraftig angstanfall. Trodde virkelig jeg skulle stryke med.. De beroliget med at det bare er et anfall, å ikke farlig. Nei, vet det. Slitt med det i 6 år av å på. Fastlegen i dag akutt time, fikk cipralex startdose 5 mg og sobril 15 mg. Sobril ved behov men cipralex fast. Angst er så lammende. Hater det, det skal ikke få styre livet mitt..... Funket cipralex 5 mg for deg? Skal øke til 10 om 1 uke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Akkurat nå, Kvitr skrev: Slitt med angst 1 ukes tid igjen nå. Ringte legevakten i går kveld fordi jeg fikk et kraftig angstanfall. Trodde virkelig jeg skulle stryke med.. De beroliget med at det bare er et anfall, å ikke farlig. Nei, vet det. Slitt med det i 6 år av å på. Fastlegen i dag akutt time, fikk cipralex startdose 5 mg og sobril 15 mg. Sobril ved behov men cipralex fast. Angst er så lammende. Hater det, det skal ikke få styre livet mitt..... Funket cipralex 5 mg for deg? Måtte opp i 10. Anonymkode: 1e2b0...15c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvitr Skrevet 24. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Måtte opp i 10. Anonymkode: 1e2b0...15c Skulle starte med 5 mg og øke til 10.. Men fikk 10 mg pakning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villanda Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 (endret) 13 minutter siden, Kvitr skrev: Skulle starte med 5 mg og øke til 10.. Men fikk 10 mg pakning. Tror det er sånn at lav startdose gjør at en får mindre økt angst i starten. Endret 24. juni 2019 av Villanda 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Cipralex kan hjelpe på angst. Dosen blir litt å prøve seg frem, hva sier felleskatalogen? Tar dessverre noen uker før du event får full effekt, derfor er det lurt å ha sobril til de værste dagene. Anonymkode: b0d28...65f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvitr Skrevet 24. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Cipralex kan hjelpe på angst. Dosen blir litt å prøve seg frem, hva sier felleskatalogen? Tar dessverre noen uker før du event får full effekt, derfor er det lurt å ha sobril til de værste dagene. Anonymkode: b0d28...65f Ja, er det. Sobril er greit å ha. Men sobril kan forverre angsten over tid. Så tar den bare i krise tilfelle 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.