Gå til innhold

Går du/dere naken hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg gjør ofte det om sommeren da det er varmt. Jeg bor alene, så plager ingen med mine "skavanker" og flesk😄

Anonymkode: a2858...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør ofte det om sommeren da det er varmt. Jeg bor alene, så plager ingen med mine "skavanker" og flesk😄

Anonymkode: a2858...0c0

Det skulle tatt seg ut.

Anonymkode: 8d1e5...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør ofte det om sommeren da det er varmt. Jeg bor alene, så plager ingen med mine "skavanker" og flesk😄

Anonymkode: a2858...0c0

Nei, bare når jeg skal legge meg og har kledd av meg på badet og går inn på soverommet - ev. om morgenen om jeg må inn på kjøkkenet og hente rent tøy fra tørkestativet. Å sitte i møblene uten truse er bare ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Kjenner ei dame som likte å gå naken inne, alle naboene så det for det var ikke fortrekte gardiner der. Det var bare snålt, barn hadde hun også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Lillemus skrev:

Nei, bare når jeg skal legge meg og har kledd av meg på badet og går inn på soverommet - ev. om morgenen om jeg må inn på kjøkkenet og hente rent tøy fra tørkestativet. Å sitte i møblene uten truse er bare ekkelt.

Sitter ikke rett i møblene naken, sitter på en t-skjorte e.l.

Anonymkode: a2858...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
5 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Nei, jeg liker ikke engang å sove naken. Dusjer naken da. Det får holde.

Haha 😃😂😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg kan gå naken mellom badet og soverommet, og det gjør meg ikke noe om noen kommer inn på badet dersom jeg er uten klær. Jeg går ikke rundt naken ellers i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det ringer ikke på her med mindre jeg venter noen. Ringer det på uten at jeg venter noen åpner jeg ikke opp. 

Anonymkode: a2858...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kunne ikke tenke meg å gå naken hjemme, annet enn å stikke fra badet til soverommet for å kle på seg f.eks. Det er dessuten vanlig folkeskikk å ha på seg et minimum av klær, jeg ville begynt å lure om jeg så naboen gå splitter naken rundt i hus eller hage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg pleier å gå naken rundt i leiligheten som jeg leier å spise frokost, men Som regel Uten bukse da og det er ingen som ser meg siden vinduet er så høyt oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Hemliganonym skrev:

Jeg pleier å gå naken rundt i leiligheten som jeg leier å spise frokost, men Som regel Uten bukse da og det er ingen som ser meg siden vinduet er så høyt oppe.

Høres noe spesielt ut.

Anonymkode: 8d1e5...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...