Gå til innhold

Hva er greia med Abassi saken ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har ikke fulgt med i saken og medier gir vel ikke ofte en fair fremstilling av slike ting, så kanksje noen kan opplyse meg (helst objektivt..):

 

Hva mener du har vært gjort galt av staten/Norge i saken?

Hva mener du (om noe) har vært gjort galt av Abassi familien i saken ? (har de løyet i asylsøknaden, faket sykdom for å trenere, etc? )

 

Og hvilke endringer i loven ønsker du for å forhindre eventuelle gale ting gjort av staten i fremtiden hva gjelder asyl saker ?

Evt mener du at alle som vil hit bør få komme hit, uansett omde har behov for beskyttelse eller ei ?

 

Kjør debatt/folkeopplysning !

Anonymkode: f3118...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

De skulle reist ut frivillig men nektet. Den ene sønnen kom som enslig mindreårig, så kom moren og resten av familien unntatt far, som de sa var savnet Når far kom så fikk de avslag, for da hadde de en mannlig kontakt de kunne ha med til Afganistan. Da de fikk avslag for dette, dro faren og de søkte på nytt. Fikk avslag og nektet å dra. De har vært igjennom alle instanser og alle anker.

 

Men trynefaktoren gjorde at de fikk mange venner. Og nå nekter Afganistan å ta de i mot.

 

Så sånn er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er skjedd endringer i utlandet tror jeg. I Afganistan.

Anonymkode: 23b05...059

Men jeg mener Norge bør skjerme seg så godt de kan for at ikke forferdelige spioner og krigsprofitørerer og kriminelle skal ødelegge. Jeg forstår ennå ikke den Syria krigen og hva som skjedde over en hel verden. Mye ble bare kastet frem og tilbake og jeg føler ikke at alt er " over".

Men jeg tror hva som skjedde sier noe om endringer i politikk over hele verden kanskje. Vanskelig å si hva det innebærer.  Man vet så altfor lite.

Anonymkode: 23b05...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...