Gå til innhold

En form for søvnparalyse? Noen som vet hva dette er? Er forferdelig ekkelt..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I perioder får jeg en slags form for søvnparalyse der jeg ikke sover helt, men er helt lam. I tillegg drømmer jeg, og stort sett er det skumle drømmer. Jeg vet at jeg ligger i sengen og jeg prøver desperat å våkne, jeg tar sats og prøver å bevege meg og skrike for vekke mannen, men jeg får det ikke til. Dette skjer om og om igjen de nettene det står på, og det er gjerne 3-4 netter på rad. 

Hva er dette?

Anonymkode: 0e9f4...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Når vi drømmer har kroppen en slags bryter i hjernestammen som gjør at de fleste musklene i kroppen lammes.

Noen ganger når hjernen våkner fra drømmesøvn, fortsetter kroppen å være paralysert. Og noen ganger, selv om vi føler at vi har våknet, kan en slik tilstand også medføre livaktige hallusinasjoner. "

Det er veldig vanlig dette her, bruker ofte å skje med meg også, skjønner hva du mener med å ta sats, det kreves sinnsykt mye krefter for å komme ut av det. En liten fun fact, når du har søvnparalyse er det en snarvei til bevist drømming aka lucid dreaming, bare ligg der uten å røre deg, føles ut som man dør men det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I perioder får jeg en slags form for søvnparalyse der jeg ikke sover helt, men er helt lam. I tillegg drømmer jeg, og stort sett er det skumle drømmer. Jeg vet at jeg ligger i sengen og jeg prøver desperat å våkne, jeg tar sats og prøver å bevege meg og skrike for vekke mannen, men jeg får det ikke til. Dette skjer om og om igjen de nettene det står på, og det er gjerne 3-4 netter på rad. 

Hva er dette?

Anonymkode: 0e9f4...507

Det er det som er søvnparalyse ja, og som kan kalles andre ting. Det er da man kan få "ut av kroppen" opplevelser,bare du slapper av. Vet det ikke er lett når kroppen er paralysert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...