Gå til innhold

Jeg tror vi bryr oss som samfunn og kanskje også som enkeltpersoner for lite om barn og unge i dag.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg nesten tror de har for mange valgmuligheter i dag så det i seg selv gjør det vanskelig. Vi kan alle få nok tror jeg.

Samtidig tror jeg dette blir nok noen generasjoner med problemer med følelseslivet som ender opp hos psykologen i håp om å finne seg selv og det vondt å tenke på for det er jo ikke ting som burde koste så mye.

Anonymkode: 8b433...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det norske samfunn er gått mye  i oppløsning føler jeg og det er politikere, vitenskapsfolk og falske profeter sitt verk som jeg ser det. Det er vanskelig for mange tror jeg spesielt barn og unge og deres nærmeste bør tas godt vare på.Vår tid er nå.

Anonymkode: 8b433...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det norske samfunn er gått mye  i oppløsning føler jeg og det er politikere, vitenskapsfolk og falske profeter sitt verk som jeg ser det.

Det var da svært da.

Anonymkode: 4d524...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnet har vel aldri lagt forholdene bedre til rette for barn og ungdom. Bare på de 40 årene jeg har vært voksen, har det vært store forbedringer mht. barnehagetilbud (og -pris), skolefritidsordning / leksehjelp, stipendandel for studenter osv.

Det finnes sikkert enkeltpersoner som svikter her og der. Det er umulig å unngå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke. Alle generasjoner med barn har ofte sitt tror jeg.

Anonymkode: 8b433...c0c

Jeg mener. Også barna har sitt.😊

Anonymkode: 8b433...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk har så nok i dag tror jeg.

Også barna har sitt. Det må vi ikke glemme.At barna har sitt.😊

Anonymkode: 8b433...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk har så nok i dag tror jeg.

Også barna har sitt. Det må vi ikke glemme.At barna har sitt.😊

Anonymkode: 8b433...c0c

Tror mange barn ikke får tid til å kjede seg i dag og slappe av, de er jo med på alt mulig på fritiden. Springer fra det ene til det andre, samfunnet har blitt et jag. Ikke alle klarer å leve opp til det og faller utenfor, da er det noe galt en plass...not!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes ofte det er veldig rart at folk ikke tenker mere på barna sine.

Anonymkode: 8b433...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ofte det er veldig rart at folk ikke tenker mere på barna sine.

Anonymkode: 8b433...c0c

I min verden tenker folk flest svært mye på barna sine. Er det noen spesielle situasjoner du mener barn blir neglisjert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei ingen spesiell, man må bare finne seg i tror jeg at andre har andre tanker og ideer om forskjellig enn en selv. Selv prinsesser, statsministre og presidenter må det tror jeg.

Anonymkode: 8b433...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei ingen spesiell, man må bare finne seg i tror jeg at andre har andre tanker og ideer om forskjellig enn en selv. Selv prinsesser, statsministre og presidenter må det tror jeg.

Anonymkode: 8b433...c0c

Alt er ikke så lett alltid mener jeg.

Anonymkode: 8b433...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...