AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Jeg har et forhold til en mann som er gift. Nei, vi ligger ikke sammen, men har forelsket oss i hverandre. Ingen av oss ønsker krysse deg fysiske grensen. Så ikke kast stein på meg, er du snill. For noen måneder siden, snakket vi mye om sex. Vi drømte oss bort, om hverandre. Like etter sendte jeg ham en seksuelt ladet melding, der jeg beskrev alt jeg ønsket gjøre med ham. Denne meldingen har vært tema mange ganger i ettertid, for han ble utrolig glad for den. Han sa han følte seg verdifull med å få den, han ble yr av den, hadde lyst til å gjøre det jeg skrev om. Men som sagt, vi krysser ingen grense, så det blir jo med fantasien. Men han har gang på gang sagt han skulle ønske livet var annerledes, så kunne dette ha skjedd. Jeg spurte ham, sist vi snakket om meldingen, siden han likte den så godt...om han vil ha en til? Og da utbryter han "Nei....nei....det ...nei....". Det var alt han fikk frem. Og jeg sa "Nei? men du har jo digget å få denne meldingen...du kan godt få en til om du vil..."....."Nei...eh...nei...kan ikke ..."....og det var det han sa, uten noe mer forklaring. Jeg ble skikkelig skuffet. Er ikke i tvil om at han elsket den forrige meldingen...men hvorfor vil han ikke da ha en til? Er han redd for noe? Hva en slik melding vil gjøre med ham? Tør han ikke innrømme at han egentlig ønsker en slik melding til? Gjør han seg kostbar? Innspill? Anonymkode: 5055b...a52 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449156-han-fikk-en-seksuelt-ladet-melding-elsket-den-men-vil-ikke-ha-flere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et forhold til en mann som er gift. Nei, vi ligger ikke sammen, men har forelsket oss i hverandre. Ingen av oss ønsker krysse deg fysiske grensen. Så ikke kast stein på meg, er du snill. For noen måneder siden, snakket vi mye om sex. Vi drømte oss bort, om hverandre. Like etter sendte jeg ham en seksuelt ladet melding, der jeg beskrev alt jeg ønsket gjøre med ham. Denne meldingen har vært tema mange ganger i ettertid, for han ble utrolig glad for den. Han sa han følte seg verdifull med å få den, han ble yr av den, hadde lyst til å gjøre det jeg skrev om. Men som sagt, vi krysser ingen grense, så det blir jo med fantasien. Men han har gang på gang sagt han skulle ønske livet var annerledes, så kunne dette ha skjedd. Jeg spurte ham, sist vi snakket om meldingen, siden han likte den så godt...om han vil ha en til? Og da utbryter han "Nei....nei....det ...nei....". Det var alt han fikk frem. Og jeg sa "Nei? men du har jo digget å få denne meldingen...du kan godt få en til om du vil..."....."Nei...eh...nei...kan ikke ..."....og det var det han sa, uten noe mer forklaring. Jeg ble skikkelig skuffet. Er ikke i tvil om at han elsket den forrige meldingen...men hvorfor vil han ikke da ha en til? Er han redd for noe? Hva en slik melding vil gjøre med ham? Tør han ikke innrømme at han egentlig ønsker en slik melding til? Gjør han seg kostbar? Innspill? Anonymkode: 5055b...a52 Jeg synes det er tydelig at han er klar over at han gjør noe galt, og forsøker å la være. Du lokker ham, og få ting er så spennende som forbuden frukt. Jeg synes du skal la ham være i fred. Endret 27. juni 2019 av Xtra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449156-han-fikk-en-seksuelt-ladet-melding-elsket-den-men-vil-ikke-ha-flere/#findComment-3912684 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et forhold til en mann som er gift. Nei, vi ligger ikke sammen, men har forelsket oss i hverandre. Ingen av oss ønsker krysse deg fysiske grensen. Så ikke kast stein på meg, er du snill. For noen måneder siden, snakket vi mye om sex. Vi drømte oss bort, om hverandre. Like etter sendte jeg ham en seksuelt ladet melding, der jeg beskrev alt jeg ønsket gjøre med ham. Denne meldingen har vært tema mange ganger i ettertid, for han ble utrolig glad for den. Han sa han følte seg verdifull med å få den, han ble yr av den, hadde lyst til å gjøre det jeg skrev om. Men som sagt, vi krysser ingen grense, så det blir jo med fantasien. Men han har gang på gang sagt han skulle ønske livet var annerledes, så kunne dette ha skjedd. Jeg spurte ham, sist vi snakket om meldingen, siden han likte den så godt...om han vil ha en til? Og da utbryter han "Nei....nei....det ...nei....". Det var alt han fikk frem. Og jeg sa "Nei? men du har jo digget å få denne meldingen...du kan godt få en til om du vil..."....."Nei...eh...nei...kan ikke ..."....og det var det han sa, uten noe mer forklaring. Jeg ble skikkelig skuffet. Er ikke i tvil om at han elsket den forrige meldingen...men hvorfor vil han ikke da ha en til? Er han redd for noe? Hva en slik melding vil gjøre med ham? Tør han ikke innrømme at han egentlig ønsker en slik melding til? Gjør han seg kostbar? Innspill? Anonymkode: 5055b...a52 Hvis jeg forstår deg riktig, så ønsker han å bli i ekteskapet sitt. I så fall så bidrar du jo bare destruktivt ved å sende slike meldinger. Jeg skjønner ikke at du ville ta sjansen på hans vegne forrige gang heller. Enig med Xtra at du bør la ham være i fred. Anonymkode: 8c6e0...2cd 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449156-han-fikk-en-seksuelt-ladet-melding-elsket-den-men-vil-ikke-ha-flere/#findComment-3912690 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et forhold til en mann som er gift. Nei, vi ligger ikke sammen, men har forelsket oss i hverandre. Ingen av oss ønsker krysse deg fysiske grensen. Så ikke kast stein på meg, er du snill. For noen måneder siden, snakket vi mye om sex. Vi drømte oss bort, om hverandre. Like etter sendte jeg ham en seksuelt ladet melding, der jeg beskrev alt jeg ønsket gjøre med ham. Denne meldingen har vært tema mange ganger i ettertid, for han ble utrolig glad for den. Han sa han følte seg verdifull med å få den, han ble yr av den, hadde lyst til å gjøre det jeg skrev om. Men som sagt, vi krysser ingen grense, så det blir jo med fantasien. Men han har gang på gang sagt han skulle ønske livet var annerledes, så kunne dette ha skjedd. Jeg spurte ham, sist vi snakket om meldingen, siden han likte den så godt...om han vil ha en til? Og da utbryter han "Nei....nei....det ...nei....". Det var alt han fikk frem. Og jeg sa "Nei? men du har jo digget å få denne meldingen...du kan godt få en til om du vil..."....."Nei...eh...nei...kan ikke ..."....og det var det han sa, uten noe mer forklaring. Jeg ble skikkelig skuffet. Er ikke i tvil om at han elsket den forrige meldingen...men hvorfor vil han ikke da ha en til? Er han redd for noe? Hva en slik melding vil gjøre med ham? Tør han ikke innrømme at han egentlig ønsker en slik melding til? Gjør han seg kostbar? Innspill? Anonymkode: 5055b...a52 Han vil ikke ha flere meldinger. Anonymkode: 6d857...21f 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449156-han-fikk-en-seksuelt-ladet-melding-elsket-den-men-vil-ikke-ha-flere/#findComment-3912691 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg forstår deg riktig, så ønsker han å bli i ekteskapet sitt. I så fall så bidrar du jo bare destruktivt ved å sende slike meldinger. Jeg skjønner ikke at du ville ta sjansen på hans vegne forrige gang heller. Enig med Xtra at du bør la ham være i fred. Anonymkode: 8c6e0...2cd Han ønsker å bli i ekteskapet for familiens skyld og pga alt de eier og har sammen. Fornuften hans sier det. Følelsene og hjertet sier at han vil være med meg, har han sagt. Når det gjelder at jeg sendte en slik melding, så lå det i kortene etter samtalen vi hadde som var svært seksuell. Han var i skyene av å få en slik melding. Han ønsker ikke at jeg skal la ham være i fred. Jeg kunne jo sagt det samme, at HAN må la MEG være i fred, men det gjør han heller ikke. Det er som om folk her på forumet tror at det kun er den ene som er "på". Han er helt med, vil ha kontakt, vil ikke miste meg, er forelsket... Men ja, jeg vurderer å kutte ham ut, så det er sagt. Bare undret meg litt over dette med den meldingen. Anonymkode: 5055b...a52 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449156-han-fikk-en-seksuelt-ladet-melding-elsket-den-men-vil-ikke-ha-flere/#findComment-3912692 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han vil ikke ha flere meldinger. Anonymkode: 6d857...21f Det er det han sier. Men det henger ikke på greip, er så tvetydig som det kan få blitt. Klarte du ikke resonere deg frem til noe bedre enn akkurat det jeg selv skriver? Anonymkode: 5055b...a52 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449156-han-fikk-en-seksuelt-ladet-melding-elsket-den-men-vil-ikke-ha-flere/#findComment-3912694 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Jeg er forresten også i et forhold, og det var han som begynte flørtingen med meg. Så han bidrar "destruktivt" han også da... Anonymkode: 5055b...a52 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449156-han-fikk-en-seksuelt-ladet-melding-elsket-den-men-vil-ikke-ha-flere/#findComment-3912695 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stikkelsbær Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Du får forsøke å være den voksne da, og holde lang avstand. Slett hans telefonnummer og andre plattformer det går an å holde kontakten på. Dere har gått langt over grensen allerede. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449156-han-fikk-en-seksuelt-ladet-melding-elsket-den-men-vil-ikke-ha-flere/#findComment-3912701 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Jeg vet at du mener at ingen har rett til å dømme deg og at dette er helt greit. Likevel føler jeg at det er noe galt med hele problemstillingen du legger frem. Som om det er rart at han « vingler» litt??. Det viser vel egentlig bare at han har en samvittighet og kjemper med seg selv ? Anonymkode: d9ab1...76a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449156-han-fikk-en-seksuelt-ladet-melding-elsket-den-men-vil-ikke-ha-flere/#findComment-3912710 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et forhold til en mann som er gift. Nei, vi ligger ikke sammen, men har forelsket oss i hverandre. Ingen av oss ønsker krysse deg fysiske grensen. Så ikke kast stein på meg, er du snill. For noen måneder siden, snakket vi mye om sex. Vi drømte oss bort, om hverandre. Like etter sendte jeg ham en seksuelt ladet melding, der jeg beskrev alt jeg ønsket gjøre med ham. Denne meldingen har vært tema mange ganger i ettertid, for han ble utrolig glad for den. Han sa han følte seg verdifull med å få den, han ble yr av den, hadde lyst til å gjøre det jeg skrev om. Men som sagt, vi krysser ingen grense, så det blir jo med fantasien. Men han har gang på gang sagt han skulle ønske livet var annerledes, så kunne dette ha skjedd. Jeg spurte ham, sist vi snakket om meldingen, siden han likte den så godt...om han vil ha en til? Og da utbryter han "Nei....nei....det ...nei....". Det var alt han fikk frem. Og jeg sa "Nei? men du har jo digget å få denne meldingen...du kan godt få en til om du vil..."....."Nei...eh...nei...kan ikke ..."....og det var det han sa, uten noe mer forklaring. Jeg ble skikkelig skuffet. Er ikke i tvil om at han elsket den forrige meldingen...men hvorfor vil han ikke da ha en til? Er han redd for noe? Hva en slik melding vil gjøre med ham? Tør han ikke innrømme at han egentlig ønsker en slik melding til? Gjør han seg kostbar? Innspill? Anonymkode: 5055b...a52 Det viser bare at han forstår at det han gjør ikke er ok. Anonymkode: 09df4...b85 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449156-han-fikk-en-seksuelt-ladet-melding-elsket-den-men-vil-ikke-ha-flere/#findComment-3912715 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Han ønsker å bli i ekteskapet for familiens skyld og pga alt de eier og har sammen. Fornuften hans sier det. Følelsene og hjertet sier at han vil være med meg, har han sagt. Når det gjelder at jeg sendte en slik melding, så lå det i kortene etter samtalen vi hadde som var svært seksuell. Han var i skyene av å få en slik melding. Han ønsker ikke at jeg skal la ham være i fred. Jeg kunne jo sagt det samme, at HAN må la MEG være i fred, men det gjør han heller ikke. Det er som om folk her på forumet tror at det kun er den ene som er "på". Han er helt med, vil ha kontakt, vil ikke miste meg, er forelsket... Men ja, jeg vurderer å kutte ham ut, så det er sagt. Bare undret meg litt over dette med den meldingen. Anonymkode: 5055b...a52 Hvis vi nå holder følelser utenfor, så tenker jeg at det alltid er en mulighet for at andre i familien vil være de første til å se en slik melding? Mange av oss har vel innstilt telefonene slik at starten på en slik melding blir synlig med en gang den kommer. Kan svaret hans være basert på noe så enkelt? 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449156-han-fikk-en-seksuelt-ladet-melding-elsket-den-men-vil-ikke-ha-flere/#findComment-3912722 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 27 minutter siden, frosken skrev: Hvis vi nå holder følelser utenfor, så tenker jeg at det alltid er en mulighet for at andre i familien vil være de første til å se en slik melding? Mange av oss har vel innstilt telefonene slik at starten på en slik melding blir synlig med en gang den kommer. Kan svaret hans være basert på noe så enkelt? Ja det tror jeg,alle kan se begynnelsen på en melding og det er ikke kjekt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449156-han-fikk-en-seksuelt-ladet-melding-elsket-den-men-vil-ikke-ha-flere/#findComment-3912724 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 2 timer siden, frosken skrev: Hvis vi nå holder følelser utenfor, så tenker jeg at det alltid er en mulighet for at andre i familien vil være de første til å se en slik melding? Mange av oss har vel innstilt telefonene slik at starten på en slik melding blir synlig med en gang den kommer. Kan svaret hans være basert på noe så enkelt? Det var min tanke også - at han er redd frua skal se det. Samtidig som han sikkert prøver å holde fingrene fra fatet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449156-han-fikk-en-seksuelt-ladet-melding-elsket-den-men-vil-ikke-ha-flere/#findComment-3912733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Det virker som dere er klare for noe mer. Kjør på!!! Att to forhold ryker, eller att kona kan se melingene gjør ingenting. Vi lever i egoets tidsalder!1 Bare lek med ilden Anonymkode: 7cf5d...2a3 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449156-han-fikk-en-seksuelt-ladet-melding-elsket-den-men-vil-ikke-ha-flere/#findComment-3913716 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Det over var selvsagt flåsete. Men vil du bryte med din kjæreste og splitte opp hans forhold, eller vil du ha i pose og sekk? Litt uklart hva din intensjon er...... Anonymkode: 7cf5d...2a3 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449156-han-fikk-en-seksuelt-ladet-melding-elsket-den-men-vil-ikke-ha-flere/#findComment-3913717 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 På 27.6.2019 den 10.24, AnonymBruker skrev: Det er det han sier. Men det henger ikke på greip, er så tvetydig som det kan få blitt. Klarte du ikke resonere deg frem til noe bedre enn akkurat det jeg selv skriver? Anonymkode: 5055b...a52 Du er bare frekk. Anonymkode: 6d857...21f 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449156-han-fikk-en-seksuelt-ladet-melding-elsket-den-men-vil-ikke-ha-flere/#findComment-3913718 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.