Gå til innhold

Han fikk en seksuelt ladet melding, elsket den, men "vil ikke" ha flere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har et forhold til en mann som er gift. Nei, vi ligger ikke sammen, men har forelsket oss i hverandre. Ingen av oss ønsker krysse deg fysiske grensen. Så ikke kast stein på meg, er du snill. 

 

For noen måneder siden, snakket vi mye om sex. Vi drømte oss bort, om hverandre. Like etter sendte jeg ham en seksuelt ladet melding, der jeg beskrev alt jeg ønsket gjøre med ham. Denne meldingen har vært tema mange ganger i ettertid, for han ble utrolig glad for den. Han sa han følte seg verdifull med å få den, han ble yr av den, hadde lyst til å gjøre det jeg skrev om. Men som sagt, vi krysser ingen grense, så det blir jo med fantasien.

Men han har gang på gang sagt han skulle ønske livet var annerledes, så kunne dette ha skjedd. 

Jeg spurte ham, sist vi snakket om meldingen, siden han likte den så godt...om han vil ha en til? Og da utbryter han "Nei....nei....det ...nei....". Det var alt han fikk frem. Og jeg sa "Nei? men du har jo digget å få denne meldingen...du kan godt få en til om du vil..."....."Nei...eh...nei...kan ikke ..."....og det var det han sa, uten noe mer forklaring. Jeg ble skikkelig skuffet. Er ikke i tvil om at han elsket den forrige meldingen...men hvorfor vil han ikke da ha en til?

Er han redd for noe? Hva en slik melding vil gjøre med ham? Tør han ikke innrømme at han egentlig ønsker en slik melding til? Gjør han seg kostbar?

Innspill?

Anonymkode: 5055b...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et forhold til en mann som er gift. Nei, vi ligger ikke sammen, men har forelsket oss i hverandre. Ingen av oss ønsker krysse deg fysiske grensen. Så ikke kast stein på meg, er du snill. 

 

For noen måneder siden, snakket vi mye om sex. Vi drømte oss bort, om hverandre. Like etter sendte jeg ham en seksuelt ladet melding, der jeg beskrev alt jeg ønsket gjøre med ham. Denne meldingen har vært tema mange ganger i ettertid, for han ble utrolig glad for den. Han sa han følte seg verdifull med å få den, han ble yr av den, hadde lyst til å gjøre det jeg skrev om. Men som sagt, vi krysser ingen grense, så det blir jo med fantasien.

Men han har gang på gang sagt han skulle ønske livet var annerledes, så kunne dette ha skjedd. 

Jeg spurte ham, sist vi snakket om meldingen, siden han likte den så godt...om han vil ha en til? Og da utbryter han "Nei....nei....det ...nei....". Det var alt han fikk frem. Og jeg sa "Nei? men du har jo digget å få denne meldingen...du kan godt få en til om du vil..."....."Nei...eh...nei...kan ikke ..."....og det var det han sa, uten noe mer forklaring. Jeg ble skikkelig skuffet. Er ikke i tvil om at han elsket den forrige meldingen...men hvorfor vil han ikke da ha en til?

Er han redd for noe? Hva en slik melding vil gjøre med ham? Tør han ikke innrømme at han egentlig ønsker en slik melding til? Gjør han seg kostbar?

Innspill?

Anonymkode: 5055b...a52

Jeg synes det er tydelig at han er klar over at han gjør noe galt, og forsøker å la være. Du lokker ham, og få ting er så spennende som forbuden frukt. Jeg synes du skal la ham være i fred.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et forhold til en mann som er gift. Nei, vi ligger ikke sammen, men har forelsket oss i hverandre. Ingen av oss ønsker krysse deg fysiske grensen. Så ikke kast stein på meg, er du snill. 

 

For noen måneder siden, snakket vi mye om sex. Vi drømte oss bort, om hverandre. Like etter sendte jeg ham en seksuelt ladet melding, der jeg beskrev alt jeg ønsket gjøre med ham. Denne meldingen har vært tema mange ganger i ettertid, for han ble utrolig glad for den. Han sa han følte seg verdifull med å få den, han ble yr av den, hadde lyst til å gjøre det jeg skrev om. Men som sagt, vi krysser ingen grense, så det blir jo med fantasien.

Men han har gang på gang sagt han skulle ønske livet var annerledes, så kunne dette ha skjedd. 

Jeg spurte ham, sist vi snakket om meldingen, siden han likte den så godt...om han vil ha en til? Og da utbryter han "Nei....nei....det ...nei....". Det var alt han fikk frem. Og jeg sa "Nei? men du har jo digget å få denne meldingen...du kan godt få en til om du vil..."....."Nei...eh...nei...kan ikke ..."....og det var det han sa, uten noe mer forklaring. Jeg ble skikkelig skuffet. Er ikke i tvil om at han elsket den forrige meldingen...men hvorfor vil han ikke da ha en til?

Er han redd for noe? Hva en slik melding vil gjøre med ham? Tør han ikke innrømme at han egentlig ønsker en slik melding til? Gjør han seg kostbar?

Innspill?

Anonymkode: 5055b...a52

Hvis jeg forstår deg riktig, så ønsker han å bli i ekteskapet sitt. I så fall så bidrar du jo bare destruktivt ved å sende slike meldinger. Jeg skjønner ikke at du ville ta sjansen på hans vegne forrige gang heller. 

Enig med Xtra at du bør la ham være i fred. 

Anonymkode: 8c6e0...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et forhold til en mann som er gift. Nei, vi ligger ikke sammen, men har forelsket oss i hverandre. Ingen av oss ønsker krysse deg fysiske grensen. Så ikke kast stein på meg, er du snill. 

 

For noen måneder siden, snakket vi mye om sex. Vi drømte oss bort, om hverandre. Like etter sendte jeg ham en seksuelt ladet melding, der jeg beskrev alt jeg ønsket gjøre med ham. Denne meldingen har vært tema mange ganger i ettertid, for han ble utrolig glad for den. Han sa han følte seg verdifull med å få den, han ble yr av den, hadde lyst til å gjøre det jeg skrev om. Men som sagt, vi krysser ingen grense, så det blir jo med fantasien.

Men han har gang på gang sagt han skulle ønske livet var annerledes, så kunne dette ha skjedd. 

Jeg spurte ham, sist vi snakket om meldingen, siden han likte den så godt...om han vil ha en til? Og da utbryter han "Nei....nei....det ...nei....". Det var alt han fikk frem. Og jeg sa "Nei? men du har jo digget å få denne meldingen...du kan godt få en til om du vil..."....."Nei...eh...nei...kan ikke ..."....og det var det han sa, uten noe mer forklaring. Jeg ble skikkelig skuffet. Er ikke i tvil om at han elsket den forrige meldingen...men hvorfor vil han ikke da ha en til?

Er han redd for noe? Hva en slik melding vil gjøre med ham? Tør han ikke innrømme at han egentlig ønsker en slik melding til? Gjør han seg kostbar?

Innspill?

Anonymkode: 5055b...a52

Han vil ikke ha flere meldinger. 

Anonymkode: 6d857...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg forstår deg riktig, så ønsker han å bli i ekteskapet sitt. I så fall så bidrar du jo bare destruktivt ved å sende slike meldinger. Jeg skjønner ikke at du ville ta sjansen på hans vegne forrige gang heller. 

Enig med Xtra at du bør la ham være i fred. 

Anonymkode: 8c6e0...2cd

Han ønsker å bli i ekteskapet for familiens skyld og pga alt de eier og har sammen. Fornuften hans sier det. Følelsene og hjertet sier at han vil være med meg, har han sagt. 

Når det gjelder at jeg sendte en slik melding, så lå det i kortene etter samtalen vi hadde som var svært seksuell. Han var i skyene av å få en slik melding. Han ønsker ikke at jeg skal la ham være i fred. Jeg kunne jo sagt det samme, at HAN må la MEG være i fred, men det gjør han heller ikke. Det er som om folk her på forumet tror at det kun er den ene som er "på". Han er helt med, vil ha kontakt, vil ikke miste meg, er forelsket...

Men ja, jeg vurderer å kutte ham ut, så det er sagt. Bare undret meg litt over dette med den meldingen. 

Anonymkode: 5055b...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vil ikke ha flere meldinger. 

Anonymkode: 6d857...21f

Det er det han sier. Men det henger ikke på greip, er så tvetydig som det kan få blitt. Klarte du ikke resonere deg frem til noe bedre enn akkurat det jeg selv skriver? ;) 

Anonymkode: 5055b...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er forresten også i et forhold, og det var han som begynte flørtingen med meg. Så han bidrar "destruktivt" han også da...

Anonymkode: 5055b...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikkelsbær

Du får forsøke å være den voksne da, og holde lang avstand. Slett hans telefonnummer og andre plattformer det går an å holde kontakten på.  Dere har gått langt over grensen allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet at du mener at ingen har rett til å dømme deg og at dette er helt greit. Likevel føler jeg at det er noe galt med hele problemstillingen du legger frem. Som om det er rart at han « vingler» litt??. Det viser vel egentlig bare at han har en samvittighet og kjemper med seg selv ? 

Anonymkode: d9ab1...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et forhold til en mann som er gift. Nei, vi ligger ikke sammen, men har forelsket oss i hverandre. Ingen av oss ønsker krysse deg fysiske grensen. Så ikke kast stein på meg, er du snill. 

 

For noen måneder siden, snakket vi mye om sex. Vi drømte oss bort, om hverandre. Like etter sendte jeg ham en seksuelt ladet melding, der jeg beskrev alt jeg ønsket gjøre med ham. Denne meldingen har vært tema mange ganger i ettertid, for han ble utrolig glad for den. Han sa han følte seg verdifull med å få den, han ble yr av den, hadde lyst til å gjøre det jeg skrev om. Men som sagt, vi krysser ingen grense, så det blir jo med fantasien.

Men han har gang på gang sagt han skulle ønske livet var annerledes, så kunne dette ha skjedd. 

Jeg spurte ham, sist vi snakket om meldingen, siden han likte den så godt...om han vil ha en til? Og da utbryter han "Nei....nei....det ...nei....". Det var alt han fikk frem. Og jeg sa "Nei? men du har jo digget å få denne meldingen...du kan godt få en til om du vil..."....."Nei...eh...nei...kan ikke ..."....og det var det han sa, uten noe mer forklaring. Jeg ble skikkelig skuffet. Er ikke i tvil om at han elsket den forrige meldingen...men hvorfor vil han ikke da ha en til?

Er han redd for noe? Hva en slik melding vil gjøre med ham? Tør han ikke innrømme at han egentlig ønsker en slik melding til? Gjør han seg kostbar?

Innspill?

Anonymkode: 5055b...a52

Det viser bare at han forstår at det han gjør ikke er ok. 

Anonymkode: 09df4...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han ønsker å bli i ekteskapet for familiens skyld og pga alt de eier og har sammen. Fornuften hans sier det. Følelsene og hjertet sier at han vil være med meg, har han sagt. 

Når det gjelder at jeg sendte en slik melding, så lå det i kortene etter samtalen vi hadde som var svært seksuell. Han var i skyene av å få en slik melding. Han ønsker ikke at jeg skal la ham være i fred. Jeg kunne jo sagt det samme, at HAN må la MEG være i fred, men det gjør han heller ikke. Det er som om folk her på forumet tror at det kun er den ene som er "på". Han er helt med, vil ha kontakt, vil ikke miste meg, er forelsket...

Men ja, jeg vurderer å kutte ham ut, så det er sagt. Bare undret meg litt over dette med den meldingen. 

Anonymkode: 5055b...a52

Hvis vi nå holder følelser utenfor, så tenker jeg at det alltid er en mulighet for at andre i familien vil være de første til å se en slik melding? Mange av oss har vel innstilt telefonene slik at starten på en slik melding blir synlig med en gang den kommer. Kan svaret hans være basert på noe så enkelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
27 minutter siden, frosken skrev:

Hvis vi nå holder følelser utenfor, så tenker jeg at det alltid er en mulighet for at andre i familien vil være de første til å se en slik melding? Mange av oss har vel innstilt telefonene slik at starten på en slik melding blir synlig med en gang den kommer. Kan svaret hans være basert på noe så enkelt?

Ja det tror jeg,alle kan se begynnelsen på en melding og det er ikke kjekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, frosken skrev:

Hvis vi nå holder følelser utenfor, så tenker jeg at det alltid er en mulighet for at andre i familien vil være de første til å se en slik melding? Mange av oss har vel innstilt telefonene slik at starten på en slik melding blir synlig med en gang den kommer. Kan svaret hans være basert på noe så enkelt?

Det var min tanke også - at han er redd frua skal se det. Samtidig som han sikkert prøver å holde fingrene fra fatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det virker som dere er klare for noe mer. Kjør på!!! Att to forhold ryker, eller att kona kan se melingene gjør ingenting. Vi lever i egoets tidsalder!1 Bare lek med ilden :)

Anonymkode: 7cf5d...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det over var selvsagt flåsete. Men vil du bryte med din kjæreste og splitte opp hans forhold, eller vil du ha i pose og sekk? Litt uklart hva din intensjon er......

Anonymkode: 7cf5d...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 27.6.2019 den 10.24, AnonymBruker skrev:

Det er det han sier. Men det henger ikke på greip, er så tvetydig som det kan få blitt. Klarte du ikke resonere deg frem til noe bedre enn akkurat det jeg selv skriver? ;) 

Anonymkode: 5055b...a52

Du er bare frekk.

Anonymkode: 6d857...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...