Gå til innhold

Å glemme å ta på bh-en


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skulle på jobb og glemte å ta på bhen.  Heldigvis så er ikke klærne så tettsittende på jobb. Så regner med at ingen legger merke til det. 

Har du gjort det samme? Jeg føler meg rar uten bh for brystene henger noe og de er litt store. 

 

Anonymkode: c58c1...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle på jobb og glemte å ta på bhen.  Heldigvis så er ikke klærne så tettsittende på jobb. Så regner med at ingen legger merke til det. 

Har du gjort det samme? Jeg føler meg rar uten bh for brystene henger noe og de er litt store. 

 

Anonymkode: c58c1...614

Kan ikke se for meg at jeg noen gang kommer til å glemme å ta meg på bh - ikke med dette meieriet! Da har jeg nok blitt ganske dement er jeg redd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det gjør jeg rett som det er. Veldig vanskelig å finne noe som passer.Går fint bare med en tykk romslig genser over men kan selvsagt bli varmt. Tenker ikke så mye på dette da jeg er mye innendørs hos meg selv.

Anonymkode: 3ea06...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har nok ikke glemt bh på jobb, selv om jeg ofte går uten hjemme, men har glemt andre rare ting. Når jeg dusjer om morgenen uten å vaske håret, samler jeg gjerne håret i en provisorisk strikk-topp. Det har forekommet at jeg ankommer jobb med denne 😬🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror ikke man skal ta så mye hensyn jeg. Kvinner flest gjør ofte det fremdeles tror jeg.

Anonymkode: 3ea06...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

Jeg har aldri glemt BH. Går aldri ut av huset uten, og sjelden uten innendørs også. Hvis jeg dusjer seint på kvelden, hender det at jeg dropper den.

Personlig synes jeg at det er temmelig ulekkert når folk dropper BH'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg har aldri glemt BH. Går aldri ut av huset uten, og sjelden uten innendørs også. Hvis jeg dusjer seint på kvelden, hender det at jeg dropper den.

Personlig synes jeg at det er temmelig ulekkert når folk dropper BH'en.

Jeg har glemt bh flere ganger. Årsaken er at jeg klør veldig lett når jeg går med bh.  Derfor har jeg den av hjemme. Men tar den på når jeg går ut. Derfor lett å glemme å ta den på igjen. 

Anonymkode: c58c1...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg har aldri glemt BH. Går aldri ut av huset uten, og sjelden uten innendørs også. Hvis jeg dusjer seint på kvelden, hender det at jeg dropper den.

Personlig synes jeg at det er temmelig ulekkert når folk dropper BH'en.

Jeg går uten hjemme fordi jeg får fryktelig mye kløe og eksem i området hvor bhen sitter. Tar den kun på når jeg går ut. 

Anonymkode: c58c1...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...