Gå til innhold

Å velge å kjøpe meg hytte. Men er nødt til å leie de årene sønnen min går på skole.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er så dritt lei A4 livet. Bo i andelsleilighet hvor jeg ikke trives . Mye gjeld. Jeg vurderer å kjøpe meg hytte ved sjøen. Men blir nødt til å leie leilighet her jeg bor nå. Sønnen min er bare ti år. Hva tenker dere om det. Eller burde jeg heller kjøpe meg annen leilighet?

Anonymkode: f4873...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så dritt lei A4 livet. Bo i andelsleilighet hvor jeg ikke trives . Mye gjeld. Jeg vurderer å kjøpe meg hytte ved sjøen. Men blir nødt til å leie leilighet her jeg bor nå. Sønnen min er bare ti år. Hva tenker dere om det. Eller burde jeg heller kjøpe meg annen leilighet?

Anonymkode: f4873...115

Blir du kvitt gjeld av å gjøre dette? Hva skal du leve av?

Anonymkode: baba7...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så dritt lei A4 livet. Bo i andelsleilighet hvor jeg ikke trives . Mye gjeld. Jeg vurderer å kjøpe meg hytte ved sjøen. Men blir nødt til å leie leilighet her jeg bor nå. Sønnen min er bare ti år. Hva tenker dere om det. Eller burde jeg heller kjøpe meg annen leilighet?

Anonymkode: f4873...115

Generelt ville jeg prioritert å kjøpe bolig og heller leid fritidsbolig ved behov. En hytte bruker man ikke så ofte, og det kan fort bli utgifter til vedlikehold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så dritt lei A4 livet. Bo i andelsleilighet hvor jeg ikke trives . Mye gjeld. Jeg vurderer å kjøpe meg hytte ved sjøen. Men blir nødt til å leie leilighet her jeg bor nå. Sønnen min er bare ti år. Hva tenker dere om det. Eller burde jeg heller kjøpe meg annen leilighet?

Anonymkode: f4873...115

Jeg hadde prioritert å kjøpe leilighet. Det er tross alt der du skal oppholde deg mesteparten av tiden og det er viktig at du trives.

Anonymkode: dffdd...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde ikke prioritert hytte som ufør. Detter du ut av boligmarkedet er det ingen som vet om du kommer deg inn igjen.

Anonymkode: d1f4a...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Seriøst så fremstår å leie leilighet for meg som ett mareritt. Du vet aldri når/om huseier skal flytte, eller stoppe å leie ut. Du må finne noe nytt, også går det på trynefaktor osv...

Anonymkode: d1f4a...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...