Gå til innhold

Rare og uforklarlige " smell" fra " omstridte" " nye" strømmålere. Hva kan det skyldes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lagt mest merke til på dagtid eller veldig sen kveld. Trodde lenge det var steinsprut fra naboen s plenklipper eller bilene i gata men det er ikke det heller. Det kommer jevnlige " klikk" fra måleren men innimellom altså disse  uforklarlige ". små smell". Hva kan det være?  Bør jeg tilkalle hjelp? Alt ser greit ut inne i sikringsboksen hvor de som var her plasserte måleren. Hva tror dere? Har dere erfart liknende noen?

Anonymkode: f3bed...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er flere fartsdumper ute i gata tett ved det lille rommet boksen står men jeg kan vanskelig tror det er årsak. Bilene kjører bare fortere og fortere og blir bare fler og fler men jeg kan vanskelig tro det er årsak.  Kan ikke huske å ha hørt " smellene" før boksen kom men trafikken er veldig tiltagende i området også som snarvei for hovedtrafikkåre.

Anonymkode: f3bed...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er nok Satan som sitter og masturberer i sikringsskapet ditt. Han liker litt sånn fyrverkeriaktige ting og håper på flammer og brann. Smellene du stadig hører er sæden hans som treffer et eller annet når han kommer. 

Anonymkode: cd2ca...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer jevnlige "klikk" fra måleren men innimellom altså disse uforklarlige "små smell". Hva kan det være?  Bør jeg tilkalle hjelp?

Hvis du er sikker på at den gir fra seg lyder nå som ikke var der fra starten, kan du kontakte nettselskapet. De bytter måleren hvis noe kan være feil. Men først må du få visshet om at det er måleren som smeller, ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er nok Satan som sitter og masturberer i sikringsskapet ditt. Han liker litt sånn fyrverkeriaktige ting og håper på flammer og brann. Smellene du stadig hører er sæden hans som treffer et eller annet når han kommer. 

Anonymkode: cd2ca...eb4

Enkelte mennesker er meg knekkende  likegyldig. Jeg kjøper aldri de bladene forøvrig eller er på nett for den sagens skyld.

Anonymkode: f3bed...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, laban skrev:

Hvis du er sikker på at den gir fra seg lyder nå som ikke var der fra starten, kan du kontakte nettselskapet. De bytter måleren hvis noe kan være feil. Men først må du få visshet om at det er måleren som smeller, ikke noe annet.

Takk for svar. Det vil jeg se på.

Anonymkode: f3bed...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehuggu
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte mennesker er meg knekkende  likegyldig. Jeg kjøper aldri de bladene forøvrig eller er på nett for den sagens skyld.

Anonymkode: f3bed...760

Blader om Satan som onanerer? Nei, sånne blader kjøper ikke jeg heller. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har jeg sendt en forespørsel  til strømselskapet og spurt om det er vanlig at folk opplever sånne ting i forbindelse med disse strømmålerene. Så får jeg se hva de svarer.

Tråden er dermed avsluttet. Takker for alt ekte engasjement. 😊Vi er dessverre ikke alle like tekniske.

Anonymkode: f3bed...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...