Gå til innhold

Finnes det AD som ikke gjør deg følelsesmessig flat?


Fionys

Anbefalte innlegg

Har hatt moderat depresjon over lengere tid og det begynner å slite på meg. Bruker Litium som jeg planlegger å slutte med, men skal først til time hos psykiater. Vil helst klare meg uten medisin, men nå vurderer jeg om jeg kanskje skal ta sjansen og prøve AD igjen hvis det finnes en som ikke gjør meg følelsesmessig flat. Har prøvd Sarotex, Cipralex, Efexor og nå bruker jeg litium, dårlig effekt på depresjon av alt. Så finnes det en medisin som kanskje kan hjelpe mot depresjon som jeg ikke blir helt følelsesmessig dø av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, kupton skrev:

Ja, både Wellbutrin og Aurorix.

Tusen takk! Da skal jeg ha det i bakhodet når jeg drar til psykiater om en ukes tid. 

Forresten hvordan er disse i forhold til hypomani siden planen er å slutte med litium? Vil en litium verdi på 0,5 holde eller har det ingen hensikt å ta det da? Kan ikke ta høyere doser for jeg fikk så mye bivirkninger. 

Lav grad av hypomani, kan det gjøre skade?

Prøver å finne ut en grei løsning slik at jeg kan leve med dette. 

Har forresten kompleks ptsd og bipolar lidelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kupton skrev:

0,5 er en grei konsentrasjon på denne indikasjon.

Alle AD øker risiko for hypomani (mani ved BP1). 

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...