Fionys Skrevet 29. juni 2019 Skrevet 29. juni 2019 Har hatt moderat depresjon over lengere tid og det begynner å slite på meg. Bruker Litium som jeg planlegger å slutte med, men skal først til time hos psykiater. Vil helst klare meg uten medisin, men nå vurderer jeg om jeg kanskje skal ta sjansen og prøve AD igjen hvis det finnes en som ikke gjør meg følelsesmessig flat. Har prøvd Sarotex, Cipralex, Efexor og nå bruker jeg litium, dårlig effekt på depresjon av alt. Så finnes det en medisin som kanskje kan hjelpe mot depresjon som jeg ikke blir helt følelsesmessig dø av? 0 Siter
Fionys Skrevet 29. juni 2019 Forfatter Skrevet 29. juni 2019 1 minutt siden, kupton skrev: Ja, både Wellbutrin og Aurorix. Tusen takk! Da skal jeg ha det i bakhodet når jeg drar til psykiater om en ukes tid. Forresten hvordan er disse i forhold til hypomani siden planen er å slutte med litium? Vil en litium verdi på 0,5 holde eller har det ingen hensikt å ta det da? Kan ikke ta høyere doser for jeg fikk så mye bivirkninger. Lav grad av hypomani, kan det gjøre skade? Prøver å finne ut en grei løsning slik at jeg kan leve med dette. Har forresten kompleks ptsd og bipolar lidelse. 0 Siter
kupton Skrevet 29. juni 2019 Skrevet 29. juni 2019 0,5 er en grei konsentrasjon på denne indikasjon. Alle AD øker risiko for hypomani (mani ved BP1). 0 Siter
Fionys Skrevet 29. juni 2019 Forfatter Skrevet 29. juni 2019 2 timer siden, kupton skrev: 0,5 er en grei konsentrasjon på denne indikasjon. Alle AD øker risiko for hypomani (mani ved BP1). Takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.